hebben jullie dat ook?

A

Anoniem

Guest
hoi moeders
ik ben nu 6 weken en ben moe hangerig,
en heb de laaste paar dagen hoofdpijn.
ik vind dit echt niet leuk meer.
maar goed het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.
gr dumpie

Hoi Duimpie,

Ik ben morgen 20w (JIPPIEIEIE bijna op de helft) dus mijn kwaaltjes zijn op het moment bijna helemaal weg, alleen nog wel eens pijn in mijn rug, maar das niet zo gek als je ook nog een kleine van drie hebt rondlopen!

De eerste weken ben ik ook erg moe geweest en ik had last van migraine achtige hoofdpijn, ook was ik af en toe een beetje misselijk, maar het overgeven is me gelukkig bespaard gebleven!!!
Na de eerste drie maanden (12w) verdwijnen de grootste kwaaltjes bij de meeste, zo ook bij mij en nu tegen de helft van mn zwangerschap voel ik me echt geweldig!!!
Volop energie en hoofdpijn heb ik ook bijna niet meer!!! (En het is natuurlijk ook geweldig als je de baby begint te voelen schoppen!)

Gewoon volhouden dus, het wordt beter en het is het allemaal waard!!!

Oja, wat mij best wel heeft geholpen bij die hoofdpijn waren migraine strips, deze werken verkoelend!

Liefs Nika

he dumpie,
ik ben nu 8 weken en af en toe ook niet blij! alsof ik op een boot zit, wel misselijk maar niet kunnen overgeven, moe en als ik heb geslapen nog moeier. als ik te snel op sta heel licht in mn hoofd. Hoofdpijn nog niet gehad maar al met al allemaal kwaaltjes die ik normaal niet heb...
is wel vervelend, zeker als je iedereen in je omgeving hoort zeggen; dat ze nergens last van hadden en helemaal gelukkig waren.. zal nog wel komen hopen we maar!
liefs,
daphne

hallo

ik zelf ben nu 22 weken zwanger, en dat hoofdpijn had ik ook erg mijn blkoedruk is erg laag 90/55, en ik ben vanaf 3 maanden zwangerschap vitamine pillen gaan slikken speciaal voor zwangere vrouwen , en hoofdpijn heb ik niet meer gehadf misschien heb ik je hiermee geholpen, nou is mijn vraag wie weet hoelang banden pijn aan kan houden want daar heb ik zo erg veel last van zo gaat het goed en zo sta ik op en heb ik weer veel pijn in m,n banden !!!!

veel succes jullie allemaal met de zwangerschap groet bernadette uit zwolle

Terug
Bovenaan