Hebben jullie dat ook?

A

Anoniem

Guest
Pfoe...moet wel ff wennen aan de verandering van baby naar dreumes.
Ze krijgt ineens meer een eigen wil (vandaag wilde ze ineens niet in bad) en ze slaapt slechter (eerst tot 8.00 - 9.00 uur en nu nog maar tot 6.45. Ze is jengeliger etc...
Ze krijgt volgens mij ook weer tandjes (ze heeft er pas 4 in totaal nu) en daar heeft ze ook last van...maar over het algemeen is ze veel minder "in haar hum" dan eerst. Volgens het sprongenboek zou ze nu het zonnetje in huis moeten zijn.

Ze was altijd echt een voorbeeldige baby, maar die wordt ook groot natuurlijk!
Moeten jullie daar ook aan wennen? En ik weet wel dat ik absoluut niets te klagen heb maar toch moet ik wennen..... Ze is nu 13,5 maand...Is dat ook een leeftijd waarop ze veel meemaken ofzo??

Zo dat lucht toch wel een beetje op...

Groetjes,
Patty mv Nynke

Heel herkenbaar. Meike was een lekker, gezeglijk meisje dat lekker op d'r billen schoof.

Nu ze kan kruipen en lekker langs de bank kan stappen krijgt ze ook praatjes. Soms gilt ze tegen haar zus en als ze het woord 'nee' ook maar ergens hoort huilt ze zonder tranen hahahahahahaha
 Ze slaat haar zus nu ook in het gezicht, eerst nog liefkozend met een lieflijk lachje en dan geeft ze een mep en kijkt erbij zo van" zo en met valt niet meer te sollen zussie, tis maar dat je het weet".
Leuk hoor want ze geniet ook zichtbaarder en gaat met een smile naar bed...... maar de overgang van baby naar dreumes, tja daar genieten we allemaal van mee.......
Oh ja zed wordt ook ondeugend en dat vind ik stiekem heel gaaf want ze ontwikkelen zich dan zo snel en je zet nu ook de eerste opvoedingstapjes bij je dreumes..

Succes
Renske

tja dat is idd wel herkenbaar

Ivar is en was altijd heel makkelijk, maar begint de laatste tijd toch wat kuren te vertonen, vooral met eten: hoofd afdraaien, schreeuwen, huilen, jengelen enz enz

ik weet nog heel goed dat ik dacht van goh, wat heerlijk zo'n makkelijk kind, daar moet ik heel bewust van genieten (want ja het kan echt wel anders), maar dan gaat het toch wennen en vind je het normaal
nu heb ik dus wel eens, van hellup wat moet ik hier mee aan, kan ie niet gewoon makkelijk blijven (jemig wat naief Jen!!)

groetjes Jenneke

eeehhh snappie??

Nou, eigenlijk niet. Ik verbaas me iedere dag weer. Maar dat doe ik al vanaf week 6 ofzo. Dus tsja, iedere dag een beetje wennen. Ik vind het geweldig!
Liefs Nelleke

Haha, leuk om te lezen!! En ik zeg maar zo: blijf je verbazen!! Het wordt steeds maar leuker en interactiever (en als zodanig ook wel vermoeiender).......... voor je het weet zitten ze in de terrible two, dan bijdehandte bijna kleuters en verder ben ik nog niet als ervaringsdeskundige, maar tegen de tijd dat ze naar school gaan, wordt het ook weer feest haha

Liefs en geniet van die lieve pukkies!!
Susan

Terug
Bovenaan