Hebben jullie dat ook???

Ik wil er heel graag op uit met mijn zoontje.
Meestal dan na de fles van 11.00 uur, tot 15.00 zodat hij dan weer lekker in zijn bedje kan slapen. En toch vind ik het  soms 'zielig' voor hem dat hij dan in de wandelwagen moet slapen. Maarja......ik vind het toch ook wel fijn als ie dat leert kennen. Is wel makkelijk natuurlijk!!

Ik heb het idee dat hij in de kinderwagen ook goed slaapt, dus nee, zielig heb ik het nooit gevonden! Wel het autozitje... lijkt me behoorlijk oncomfortabel slapen!
Maar ja, ook daar moet hij maar aan wennen. Ik kan tenslotte niet altijd rekening houden met zijn slaapjes etc... Hij gaat dus ook gewoon mee naar van alles en nog wat. Hij is afgelopen weekend zelfs mee geweest met mama naar ehbo en heeft daar heel lief in de kinderwagen geslapen! Niet 1 keer gehuild, terwijl we daar toch 5 uur hebben gezeten... Alsof hij wist dat het met mama niet goed ging en hij extra lief wilde zijn...

Groetjes, Karin
Mama van Christian ( 11 weken)

Heel herkenbaar!!!!!! Ik vind het best moeilijk om weg te gaan. Nu ben ik de afgelopen weken (Mano is nu 5 weken) zelf niet in staat geweest om veel op pad te gaan ivm een mega zware bevalling en veel bloedverlies. Nu ga ik as donderdag voor het eerst winkelen met mijn moeder, Ik ben benieuwd hoe het gaat. Wordt vast bv geven in de V&D onder het genot van een lekkere kop thee :).
Mano heeft wel al veel in de kinderwagen geslapen. Met het mooie weer stond hij dn lekker buiten in de tuin lekker van het mooie weer te genieten

groet Tamara

gewoon gaan, frisse lucht is alleen maar goed voor een baby.
En slapen in de wandelwagen bak is echt niet erg, in de maxicosi is een ander verhaal.
Ik ga er ook gewoon op uit, naar de stad, boodschappen doen, naar vriendinnnen, naar mijn moeder, rondje (5km) lopen.
Zolang ze nog goed in de bak passen is dat echt niet zielig. En vaak vallen ze ook heel makkelijk in slaap als je loopt dus een gebrek eraan zal hij zeker niet hebben.

En van alleen binnen zitten word jij ook niet wijzer dus gewoon op stap gaan. Jammer dat het weer nu wat omgeslagen is, maar laat dat je pret niet drukken

gr
mirinda
mama van nienke 8weken

Absoluut niet herkenbaar..
Ik vond het de eerste 2 weken moeilijk om eruit te gaan maar dat was ook vanwege mijn redelijk zware bevalling en gebroken nachten.Daarbij moest ik echt even wennen aan de " zooi" die je mee moet slepen. Maar eenmaal een paar keer gedaan en je weet niet anders meer..
Ik ga er normaal gesproken eigenlijk elke dag op uit, al is het maar even 10 min. in de babybjorndraagzak naar de supermarkt, maar ook gewoon een hele middag of avond op bezoek e.d. Zolang Kyara er geen last van heeft doen we gewoon weer alles wat we voorheen ook deden, alleen dan wel met mate en zijn we altijd voor de laatste voeding terug thuis zodat ze lekker in haar eigen bedje voor de nacht kan slapen. Als ze er niet tegen zou kunnen zou het heel wat anders zijn.

Gewoon doen wat je zelf wilt, maar persoonlijk vind ik het niet zielig...

Groetjes,
Nymue

Terug
Bovenaan