hebben jullie dat ook?

Dag dames..

Ik heb de hele tijd het gevoel dat het niet goed zit.. heb met week acht een echo gehad en dat was allemaal goed en heb verder ook geen nare dingen.. maar toch wil ik het liefst elke dag een echo of een test... hebben jullie dat ook?
omdat je natuurlijk nu nog niet zoveel ziet buitenom de misselijkheid en niet ongesteld worden ben ik toch bang...

liefs mij

Hoi,

Ik heb het gehad, tot de 8 weken echo, gisteren. Dit ivm enkele complicaties die me erg onzeker maakten en het feit dat ik totaal geen zwangerschapssymptomen heb. Maar ik heb mezelf nu gezegd dat ik echt moet gaan genieten. Als het mis mocht gaan merk je het en tot die tijd is er gewoon niets aan de hand. Je hebt je echo gezien, die is goed, ga er ook van genieten want het is zo leuk!

bedankt voor je reactie! je hebt helemaal gelijk... ik moet genieten in plaats van me zorgen te maken!! ik ga het ook echt proberen!
21 jan heb ik mijn eerste afspr bij de vk dus dan kan ik misschien het hartje horen.. hoop het!!

Hoi Zita,

Is zeer herkenbaar hoor. Nu heb ik dat na de echo wel minder. Maar bij mijn eerste zwangerschap werd ik toen ik 17 weken was 's nachts wakker en was er van overtuigd dat het helemaal mis was. Onze kleine uk stelde me toen gerust, dat was de nacht dat ik hem voor het eerst voelde schoppen! Gelukkig zegt je gevoel niet alles. Probeer toch te genieten!

Groetjes,
Leeuwtje

hai,

ja vreselijk dat onzeker zijn. Zelf heb ik bloedverlies, maar hebben gezien dat er een hartje klopte(7wk nu). Nu na 2 dg(na echo) ben ik weer net zo onzeker, want er kan nog van alles mis gaan. echt killing die onzekerheid!

gr loona

Terug
Bovenaan