hebben jullie dat ook?

Ff een vraagje.....

Ik zit hier nu lekker in mijn ochtendjasje beneden... en ik zweet me echt te pleuris.... kachel staat niet aan..... maar het zweet breekt me echt uit.. heb klamme handjes en en voel het gewoon op mijn rug plakken.....
is dat een bekend kwaaltje ofzo???
Zal zo maar ff lekker douchen.... vanmiddag fotoshoot.....

Liefs

Jaaa, pff ik had het altijd koud en nu zeg ik op de meest onmogelijke momenten jeetje wat is het hier warm, ligt het aan mij. Iedereen dan tegelijk ja dat ligt aan jou haha. En als mijn vriend het zelfs zegt dan klopt het zeker want hij heeft het eigenlijk altijd warm. Nog even en dan is ons lichaam weer ''normaal''.

liefs

Inderdaad, hormonen!

Ik had het in het begin altijd koud, maar nu staat de kachel op 18 de hele dag en heb ik het nog warm.

Owww en na de geboorte is het helemaal een ramp ja.....pfff....zweten...maar dat ging bij mij gelukkig snel over!

haha jah mn schoonmoeder zit in de overgang en dan zitten we naast elkaar die opvliegers weg te blazen haha,
In de kraamweek van ons zoontje vond ik het af en toe net lijken op koorts, dan weer warm dan weer fris omdat je de dekens e.d. van je af had gegooit...

hihi nog even....
Liefs Marina

Terug
Bovenaan