Hebben jullie dat ook?

M,n man heeft alina 2 avonden op bed zaterdag is ze met veel moeite gaan slapen gisteravond ging ze echt niet was echt brullen geblazen ik heb d,r later erin gelegd toen was t,over kennen jullie dit? Hoe lossen jullie dit op? Met m,n zoon hadden we dit niet

Hoi,

Verleden week heeft papa onze zoon 2 dagen de laatste fles gegeven en op bed gelegd. Helaas werd hij toen in de nacht wakker.

Afgelopen weekend heeft hij weer 1 avond de laatste fles gegeven en op bed gelegd (ik had lekker avondje uit) en helaas werd hij rond 12 uur in eens wakker. Effe knuffelen en daarna viel hij weer in slaap.

Ik begin ook te denken dat het komt omdat ik hem altijd op bed leg.....Dit gebeurt vaak om dat papa tot laat aan het werk is.

Als ik naar de door de weekse dagen kijk waarbij ik hem op bed leg hebben we eigenlijk geen problemen, hij blijft dan lekker doorslapen. Wellicht is hij er tohc aan gewend dat ik hem op bed leg??

Maar we blijven het volhouden dat hij ook onze zoon op bed legt en hij moet er maar ff aan wennen. Anders kan ik straks nooit weg voordat hij op bed ligt....en dat moeten we niet hebben toch :)

Herkenbaar! Ik moet zeggen dat ik Jasper altijd op bed leg (geef voor het slapen gaan bv) en als hij dan 's nachts wakker wordt en zn pappa naar hem toe gaat, hij harder begint te huilen. Als ik naar hem toe ga is hij veel sneller stil... Niet leuk voor pappa, maar mamma heeft nu eenmaal wat lekkers en ruikt lekkerder ;-) En volgens mij zijn baby's als ze klein zijn vaak sneller rustig bij mamma op de arm, vooral 's nachts. Het zal vast een kwestie van wennen zijn als ipv mamma opeens pappa je naar bed brengt.

Meestal doe ik het maar nu 2x m,n man dus k,denk dat k,komt dat ik t,altyd doe vanavond moet k,vroeg weg we zien wel hoe t,loop k,zal proberen t,zelf te doen anders moet m,n man t,weer doen k,moet kw v 7 weg toch maar proberen dat hy t,doet ze moet er toch aan wennen anders k,kan k,nooit weg

Nou k,heb d,r gisteravond op bed gelegd maar t,was ook een klein kwartiertje brullen voor ze ging slapen maar heb ook t,gevoel dat ze last van d,r mondje heeft zit elke x met knuistjes er in en heb d,r net de fles gegeven hadt 9e mega spuitluier

Zou best kunnen ze zit veel met handjes in d,r mondje en met bepaalde momenten wil ze eqg slecht drinken als k,t,volhou gaat de fles wel op maar gedurig met moeite vanavond ging ze feiloos slapen k,heb zo,n bytring ter uerkoeling gekocht zal die morgen proberen

Terug
Bovenaan