Hebben jullie dat ook?

Tamaraluijten

New member
Ik ben nu 8,4 weken.
Maar elke nacht voel ik mn buik. Word er een soort niet lekker van. Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Maar alsof m'n buik heel zwaar is. Een vervelend gevoel. En dan lig ik steeds te draaien en draaien. Tot ik weer in slaap val.
En kom de nacht niet door zonder drinken naast me bed. Om de paar uur droge mond.
Wie heeft dit nog meer? Vind het zo gek dat ik snachts zoveel voel.
 
Hey Tamara,

Een raar gevoel in mijn buik heb ik niet, slapen doe ik wel onrustig.
's nacht drinken doe ik ook, hebben ze je al getest op zwangerschaps diabetes, dat zou het wel kunnen verklaren waarom je 's nachts zo'n droge mond heb.

Liefs Mariska
 
ik heb 's nachts ook last v buik, mn darmen dan..als ik naar bed ga moet ik ook eerst op mn rug blijven liggen, want als ik op mn zij ga krijg ik last v buik en naar..
kunnen best je darmen zijn, die moeten ook hun weg vinden en zijn van slag.
als je het niet vertrouwd even je vk bellen..
 
Hoi Tamara,

ik heb inderdaad ook last van mijn buik. Eigenlijk de hele dag en vaak ook 's nachts. De verloskundige gaf aan om een aantal keer op een dag een glaasje roosvice lacto te drinken. Zo blijven je darmen wat beter doorwerken. Ik ga het nu ook proberen en hoop dat het helpt.

Groetjes Silvia
 
Hi Tamara,

Misschien dat je juist 's nachts veel voelt omdat je dan geen andere afleiding hebt! Dat heb ik ook! Ik kan dan ook moeilijk op mijn buik liggen dus lig in een soort van doorgerolde stabiele zijligging, ik steun op mijn knie om de druk van mijn buik te houden. Het zal denk ik niet lang meer duren voordat ik weer met een voedingskussen moet slapen. Drinken doe ik al mijn hele leven 's nachts, maar ik merk wel dat ik iets meer dorst heb als gebruikelijk!

Liefs!
 
Terug
Bovenaan