hebben jullie deze wel eens geprobeerd?

A

Anoniem

Guest
hallo
ik heb via de site van baybrabbel wat verschillende testen gekocht.
bij die testen moet je zelf 5 druppels urine met een pipet erop doen.

werkt dit ?is het moeilijk?zou je ze volgende keer weer gebruiken?

Ze zijn van Romed,ik vind de bijsluiter ook niet zo praktisch ,is in engels en zat er los bij!

alvast bedankt.

Hoi cindy,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de ovulatie testen van Romed erg slecht, en het resultaat is erg slecht af te lezen.
Ik heb ze nu van clearblue wel erg duur hoor, maar een heel stuk beter en je hebt binnen een paar tellen resultaat, heel goed afleesbaar.
Het gebruik is eigenlijkmet al die testen het zelfde, je kan de test onder je urinestraat houden of je doet het opvangen en dan met een pipetje druppelen, het makkelijkst is in je urinestraal(gatver)

Verder mag je vier uur van te vorren niet plassen..... Ik doe het altijd sóchtends vroeg want dan red je het wel vier uur. In princiepe kun je op elk gewenst tijdstip het doen, als je maar vier uur niet hebt geplast, want dan is het hcg hormoon het best.

Misschien ben je wat wijser geworden, want ik begreep er in het begin ook niets van.

Groetjes Saskia 30

hoi Cindy,

Ja ik heb die test al meerdere keren gebruikt en het stelt echt niks voor hoor !!!! 5 druppeltjes urine in dat venstertje doen en klaar is kees. Dan ff wachten en binnen 5 minuten is het af te lezen. En het is duidelijk te zien hoor de streep die tevoorschijn komt. Ja ik heb tot nu toe nog maar 1 streep te zien gekregen, dus negatief. Maar echt voor die prijs is het een kleine moeite om ff met een pipetje urine te druppelen (urine eerst opvangen natuurlijk)

En het lijkt mij dat die testen net zo goed te vertrouwen zijn als de dure in de winkel anders zouden ze denk ik niet eens verkocht mogen worden !!!

Groetjes Ellen

hoi meiden dank je voor het reageren.
Ik heb inmiddels een ovulatietest gedaan op die wijze en hij was gelukt.Zoals ik het zie ben ik nog niet aan het ovuleren,dat wist ik ook eigenlijk wel.Maar ik wilde weten wat hij nu zou aangeven.Ik voel mijn eisprong altijd .Bovendien zie ik het aan het cervixslijm,en kan ik het daarna aan mijn temp zien .
Alleen had ik nu zoiets van deze testen zijn erg goedkoop,misschien dat ik dan nog een extra bevestiging heb.En dat we klussen op de goede tijden .Ik heb tevens de zwangerschapstesten meebesteld .Nu weet ik dat het werkt ,bedankt

Hoi ,
Ik heb de romedtesten ook gebruikt. 15 dagen achterelkaar negatief, toen dacht ik om er maar geen nieuwe meer te bestellen. Alleen heb ik die laatste dag 's middags de ovulatietesten van clearbleu gekocht en ook nog getest. Wat denk je : positief!?
Kan natuurlijk toeval zijn dat het hcg   8 uur later op de piek zat, maar vind het toch vreemd. En om nou een cyclus dubbel te testen met twee merken, dat wordt me te duur.
sukses, Greetje

bedoel natuurlijk LH piek,
HCG in m'n urine is natuurlijk meer dan welkom!
Greetje

Terug
Bovenaan