hebben jullie dit ook al????

Ik zat vanmorgen op de bank en toen de kleine zich draaide of schopte beweegde ook al echt mijn buik.
Je zag gewoon waar hij me stampte..

Geweldig gewoon.....

Ik dacht dat het echt pas op het einde te zien was,kon me er niks meer van herrinenen...

moest het even kwijt...

Wat leuk!!

Je loopt dan alwel een weekje of 2 voor me dacht ik maar hier nog niks te zien als baby schopt,
Wel s'morgens in bed net wakker zijnde kunnen we wel voelen hoe de baby ligt!

Ik dacht het van het weekend ook te zien, maar me man zag het niet. dus misschien heb ik het me verbeeld. Maar het gevoel word wel steeds duidelijker dus dat is wel erg prettig.

Wel leuk dat je hem hebt zien bewegen. Geniet er lekker van

ja hoor...hier ook...en vooral als ik me lekker neer geef op de bank of op bed...dan zie ik vaak rond mn navel dat mn buik beweegt...of aan de zijkant van die pinnige schopjes

prachtig he?;-)

Ik heb tot nu toe 1 keer meegemaakt. Ik lag op bed en hi eld mijn hand op de buik. Toen werd mijn hand echt weggeschopt. Was heel grappig.

Ja, ik kan het ook zien, al bijna een week. Gister zag mijn man het ook voor het eerst. Het is heel apart om je buik te zien bewegen, wetende dat de baby dat doet!

wij hadden dit afgelopen vrijdag me vriend lag met ze hand op me buik en ineens aan d zijkant van me buik zag je echt zo een uitstulping van die kleine jongen zijn voet... echt raar maar zo een geweldig gevoel!!

Terug
Bovenaan