Hebben jullie dit ook nog???

Ja even een vraagje,
Onze zoon is alweer 17weekjes en doet het prima, is vrolijk en lief. Vorige week weer aan het werk gegaan, ook weer lekker.
Maar ik kan nog om alles en niks huilen....echt vreselijk, soms als ik hier dingen lees kan ik al huilen, echt bleeehhhhh!!! Had gedacht dat het wel minder zou worden binnenkort, maar hebben jullie enig idee??

Groetjes

Hoi mamasab,

Mijn eigen ervaring is dat het emotionele wel wat minder wordt, maar niet meer zoals voor je zwanger was. Ik ben van mezelf een nuchter persoon. toen ik zwanger was van ons eerste zoontje ben ik een stuk emotioneler geworden. Tijdens mijn afgelopen zwangerschap werd het nog veel erger, ik kon zelfs bij reclames zitten huilen. Dat is gelukkig wel weer over, maar ik ben nog steeds erg emotioneel. En als ik mijn moeder mag geloven gaat dat nooit meer over.

Groetjes,
Susan

Hej!

Tja, ik ben opnieuw weer emotioneler dan voor de zwangerschap, maar hoe dit verder gaat weet ik niet. Na de jongens ging het op een gegeven moment wel weer normaal, dus niet meer bij reclames huilen of volschieten. Maar nu na Linde... ik hoorde het liedje dochters van Marco Borsato.... tja.... niks meer aan te doen dan he...... maar ja ze is pas 4 maanden, dus ik wacht rustig af hoe de plaatselijke regenbuien zich ontwikkelen de komende tijd!!

Groetjes Pippi

hoi hoi,
hier nog een. ik was al redelijk emotioneel, maar tijdens de zwangerschap kon ik echt overal om huilen (idd zelfs de stomste reclames op tv haha). het blijft nog steeds hangen. volgens de gyn moet je er minstens 9 tot 12 maanden voor uit trekken, maar dat het nooit zo wordt als voor je zwangerschap. Pfff, laten we hopen dat het mee zal vallen,  anders moet ik een boel fisherman friends gaan  kopen.

liefs,
petra

Ja, 't gaat inderdaad nooit meer helemaal over. Zeker berichten in krant of op tv over kinderen (slecht nieuws) kan ik niet meer hebben. Je betrekt het dan toch ook op je eigen kind(eren) en dat trek ik niet!
Na mijn 1e zwangerschap heb ik inderdaad zo'n 9 maanden ontzwangerd. Na 9 maanden merkte ik ineens een soort omslag en had ik het gevoel dat ik weer mezelf was.

Gewoon lekker laten stromen die watervallen!

Jacoline (mv Lara 30-11-2006 en Mika 04-09-2008)

Terug
Bovenaan