A
Anoniem
Guest
Tja eigenlijk schaam ik me er een beetje voor......onze zoon is nu 7mnd oud en doet het prima. Alleen ik heb nog geregeld last van huilbuien. Echt vreselijk. Vaak 's avonds als we naar bed gaan, gelukkig niet zo vaak meer als eerst, want toen was het echt elke week wel raak, maar eens in de maand heb ik het nog echt!! Kan het ook niet tegenhouden, terwijl ik daar wel mn best voor doe. Het is vaak als ik heel moe ben, niet lekker in mn vel zit enz.
Mn man is zowiezo een lieverd, maar dan helemaal en vind het echt niet erg, hij snapt alleen niet dat ik gewoon huil terwijl er eigenlijk niks is , hij gaat dan gelijk dingen bij zn eigen zoeken wat die mss fout heb gedaan.
Gisteravond heb ik het tegen kunnen houden, wss omdat mn man heerlijk mn rug ging masseren en ik daardoor al half in slaap viel, alleen nu heb ik hoofdpijn, dus zal het vanavo alsnog wel komen vrees ik!!!!
Groetjes
Mn man is zowiezo een lieverd, maar dan helemaal en vind het echt niet erg, hij snapt alleen niet dat ik gewoon huil terwijl er eigenlijk niks is , hij gaat dan gelijk dingen bij zn eigen zoeken wat die mss fout heb gedaan.
Gisteravond heb ik het tegen kunnen houden, wss omdat mn man heerlijk mn rug ging masseren en ik daardoor al half in slaap viel, alleen nu heb ik hoofdpijn, dus zal het vanavo alsnog wel komen vrees ik!!!!
Groetjes