hebben jullie dit ook weeens?

hoi meiden,

eergister was ik 8weken en 3dagen en met m'n vorige zwangerschap stopte het hartje op die dag, nu ben ik dus deze week vreselijk nerveus, ik kan het maar niet uit m'n hoofd zetten nu zijn m'n borsten ook niet meer zo gevoelig en hard als de afgelopen weken, ze zijn nog wel wat voller als normaal maar ik kan er nu gewoon aan zitten en in knijpen en dat kon ik eerst echt niet.
hebben jullie dat ook weleens?? ik ben zo bang!!!
ik heb gelukkig dinsdag een echo maar ik word gek van de zenuwen.

groetjes maria

ja ik heb hetzelfde en dan maakt me idd best onzeker
maar me borsten blijven wel gevoelig alleen het ene moment wat meer en andere wat minder
maar zo erg als in het begin eigenlijk niet meer

Hoi,

ik herken het helemaal, vorige keer ging het bij mis in de 9e week en die tijd nadert dus. Ik heb al wel een echo gehad, maar ja, dat wil niet zeggen dat het nu nog goed is. Ik voel me vandaag ook voor het eerst sinds 3 weken weer wat beter, geen medicijnen nodig tegen de misselijkheid en ik heb wat meer energie. En ipv blij zijn denk ik nu ook: oh als het nog maar goed zit, stel dat dit tekenen zijn dat het misgaat van binnen.
Ik zal blij zijn als ik de `12 weken heb gehad en helemaal als ik de baby gevoeld heb.

sterkte!
keesje

hoi hoi,

Hier nog zo'n vreselijk onzeker miepje.
Bij mijn tweeling is het ene kindje gestopt met groeien met 8 wkn en 2 dagne en de ander met 8 wkn en 4 dagen.
Ik ben nu zelf 8 wkn en 3 dagen zwanger.
Vorige week op de echo was alles goed.
Morgen weer een echo.
Heb er al heel de dag buikpijn van...
Hopelijk is morgne weer alles goed...

Liefs,
mama Peet

Hallo,

Hier nog iemand die vreselijk bang is om weer een miskraam mee te maken.
Ik ben nu 8 1/2 week en krijg morgen mijn eerste echo. Heel spannend allemaal.
Alleen ging het de vorige keer bij ruim 9 weken fout, dus ben pas helemaal gerustgesteld als ik over de 12 weken ben en later nog als ik zelf mijn kindje kan voelen en het een beetje zelf in de gaten te houden qua het voelen van de bewegingen.

Tot nu toe, is het duimen en straks lekker slapen en hopen dat het morgen allemaal goed is.

Trudy

Hallo

Mijn borsten zijn ook niet zo gevoelig als tijdens de andere zwangerschappen alleen denk ik dat het bij mij door de borstvoeding komt.

veel sterkte PC

he meiden

dank jullie voor jullie berichtjes, ik ben blij dat ik niet de enige onzekere ben, en als ik dit alles lees denk ik ergens, waarom maken we ons zo'n zorgen, we zijn allemaal bang maar zijn nog steeds zwanger, waarom genieten we niet gewoon!!!
ik zeg dit nu heel wijs om jullie ook bij te staan maar laten we proberen dit vast te houden en gewoon te genieten. jullie allemaal sterkte en maar hopen dat we snel over die 12 weken heen zijn.

liefs maria

Hoi Maria,

Ik heb morgen ook een echo, dus spannend voor ons allebei. Ik merk ook dat mijn borsten veel minder gevoelig zijn en ik begon me ook al een beetje zorgen te maken. Ik hoop maar dat onze zorgjes voor niks zijn geweest en dat we morgen gewoon een mooie echo te zien krijgen.

Groetjes Evelien

Terug
Bovenaan