hebben jullie dit ook?

A

Anoniem

Guest
Wij zijn zoals jullie weten ondertussen al 15 maanden bezig , en de laatste maand heb ik echt heel veel last van klachten.....symptomen: misselijk bij vlagen , duizelig, krampjes in mijn onderbuik,mijn borsten super gevoelig , en sinds een aantal weken dus ,ook heel erg emotioneel ....wordt er niet goed van, van het minste of geringste wordt ik verdrietig of zit ik te huilen....
En dan begint iedereen over loslaten ...... je kan zoiets niet loslaten... dat gaat gewoon niet .....echt niet ..... Maar goed ik wilde dus ff weten of het bij jullie ook zo is ....Moet volgende week ongi worden en heb twee weken geleden een test gedaan.....negatief , denk te vroeg getest ..... ik wil het zo verdomd graag waarom lukt het niet gewoon weet je ... grrrrr ... duimen duimen ..
grz ber

Hoi   ,

Ik hen dezelfde klachten.
Ik heb ook steekjes onderin mijn buik net of fat ik ongesteld moet worden , maar dat moet ik zondag pas ( liever niet)
Ik ben af en toe ook wel misselijk en mijn tepels zijn rood en gevoelig.
Mijn borsten zijn iets of wat opgezet en ik ben heel gevoelig.
Sinds zondag moet ik ook om de haverklap plassen.
Dat is echt irritant.
Ik hoop dat het raak is voor jou en mij.
Zitten we misschien samen in het zelfde zwangerschapsschuitje.
Ik herken deze klachten wel , ik heb ze met mijn eerste zwangerschap ook gehad.
Dus wie weet.
Het is moeilijk dat wachten pfff.
Maar ja het is voor een goed doel.

Groetjes jessica

Ja he het is zo moeilijk om af te w8en , zeker als je leest dat al die meiden het wel zijn (mei is echt een goeie maand hihihih), maar ik hoop dat het inderdaad gelukt is ..... wat betreft die tepels daar heb ik idd ook last van heel vervelend ..... maar goed het is idd allemaal voor het goede doel ....
thnx voor je reactie ..
 grz ber

Terug
Bovenaan