A
Anoniem
Guest
Wij zijn zoals jullie weten ondertussen al 15 maanden bezig , en de laatste maand heb ik echt heel veel last van klachten.....symptomen: misselijk bij vlagen , duizelig, krampjes in mijn onderbuik,mijn borsten super gevoelig , en sinds een aantal weken dus ,ook heel erg emotioneel ....wordt er niet goed van, van het minste of geringste wordt ik verdrietig of zit ik te huilen....
En dan begint iedereen over loslaten ...... je kan zoiets niet loslaten... dat gaat gewoon niet .....echt niet ..... Maar goed ik wilde dus ff weten of het bij jullie ook zo is ....Moet volgende week ongi worden en heb twee weken geleden een test gedaan.....negatief , denk te vroeg getest ..... ik wil het zo verdomd graag waarom lukt het niet gewoon weet je ... grrrrr ... duimen duimen ..
grz ber
En dan begint iedereen over loslaten ...... je kan zoiets niet loslaten... dat gaat gewoon niet .....echt niet ..... Maar goed ik wilde dus ff weten of het bij jullie ook zo is ....Moet volgende week ongi worden en heb twee weken geleden een test gedaan.....negatief , denk te vroeg getest ..... ik wil het zo verdomd graag waarom lukt het niet gewoon weet je ... grrrrr ... duimen duimen ..
grz ber