Hebben jullie dit ook?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 12 weken zwanger en ik slaap normaal gesproken heel de nacht door en hartstikke vast ze kunnen me bij wijze van spreken nog niet met een kanon wakker krijgen. Maar nu heb ik de laatste twee weken zoiets raars ik word elke nacht rond 3 uur en om 5 uur wakker niet dat ik dan klaarwakker ben ofzo maar wel dat ik op de wekker kijk of het al tijd is om op te staan, hebben jullie dit ook?? Ik heb er geen last van hoor maar vind het alleen zo vreemd omdat ik dit normaal nooit heb.

Liefs mir

Ja hoor, heb ik ook gehad in het begin, bij mij stond de klok op een uur of 4. Nu word ik wakker als ik moet plassen en me om moet draaien, nog veel vaker dus! Ach ja, zolang ik niet te lang wakker lig vind ik het niet erg. Het hoort er ook een beetje bij.
Geniet van je zwangerschap!
Groetjes Marije (36,4 wkn)

Ik heb dat ook ja !!

Behoorlijk vervelend soms, maar ja, het is niet anders !
Wordt ook rond 2/3 uur en rond 5 uur wakker, even naar de wc en dan maar hopen dat ik weer kan slapen. Soms lig ik van 5 tot 6 echt wakker en dat is minder hoor.

Hoort erbij zullen we maar zeggen !!

Groetjes Marasje

Ja ik heb het ook! Klokslag vijf uur word ik wakker en ik heb dan idd het idee dat ik echt al op moet staan.
Heb al bij mijn zusje geklaagd dat het kind me wel in een vreemde routine brengt, als dit de tijden zijn dat het kind graag op zou willen staan dan wordt dat nog leuk!
Slaap lekker!

Liefs Lotte

Wen dr maar vast aan .

Hoe verder je zwangerschap vordert, hoe minder je zult slapen.

Momenteel slaap ik in blokken van 2 uur, dan eruit plassen, of gewoon
wakker worden en liggen kijken, steekjes, krampjes, en de kleine die
beweegt.

Zou het een trucje zijn van moeder Natuur die ons vast voorbereid. Ik ben ervan overtuigd.

Succes met je zwangerschap!

Sannes

39 wkn

Klopt inderdaad dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de komst van de baby. Er zijn zelfs mensen die hebben opgeschreven wanneer ze tijdens de zwangerschap wakker lagen en later gekeken hebben of dit klopt met de baby. En dat klopte!

Raar hè... dat ons lichaam zo natuurlijk reageert...

Kuss Helen(tje)

Ja ik heb dat dus ook.
Slaap ook heel licht nu, en ben om de 2-3 uur wakker
en dan moet ik naar de wc of kan ik niet meer slapen.
En dat terwijl ik overdag harstikke moe ben!
Hoe verder je komt in de zwangerschap hoe erger
het wordt volgens mij, want die kleine kan dan ook
lekker tekeer gaan in je buik.

xx Syrah (31 wk)

Terug
Bovenaan