hebben jullie dit ook?

Hallo allemaal
we zijn maandag tot vrijdag op vakantie geweest, en heb al aantal keren harde buiken gehad.. maar het was ook heletijd heuvel op en heuvel af.. Het was zo erg dat ik onder de douche moest gaan staan omdat ik steken erbij kreeg..
WEL voel ik de baby gewoon heel goed schoppen en ook gaat me buik als een golf heen en weer..
Heb ook best veel vocht verlies.. maar vind het een beetje eng omdat ik niet te vroeg wil bevallen..
en aangezien ik niet echt de rust kan nemen ivm dat ik ook nog een zoontje heb rondlopen van 16maanden..
is dit voor iemand herkenbaar?

liefs,
Manuela

Hé Manuela

ik bgrijp wat je bedoelt met je been en had gister tijdens het fietsen met de dochter ook last van mn buik. denk dat het toch een waarschuwing is van je lichaam....al moet dat lichaam dan ook hulp bieden...die kinderen houden zichzelf niet altijd bezig en verschonen zichzelf ook nog niet hahaha...onze dochter is ruim 20 mnd trouwens.
met het been heb ik ook maar bij mij is hiervan de oorzaak dat mn Ischias (hoofdzenuw been) bekneld zit..niet meer zo erg als toen maar merk het wel. Bij de zwangerschap van Daniëlle had ik veel last van wilde benen, zakte er ook vaker door...bij de gynacholoog (ik blijf het fout spellen hihi) zeiden ze ook dat het kwam omdat de baarmoeder begint te drukken op de zenuwen, aders ed die het been ingaan en daardoor komen die kwaaltjes...een beenmassage  gegeven door manlief helpt altijd goed en ook zwemmen helpt om alles  soepel en los te houden  

hoop dat je er iets aan hebt....

Groetjes Veronique mv Daniëlle en zv Ukkie 24 wkn

Hoi!
Ik heb ook al wel eens last van harde buiken, als ik druk ben geweest. Gister was ik de zolder aan het opruimen, en ben wel tig keer beide trappen op en afgelopen. Tja, en dan geeft mijn lichaam toch een signaal. Verder voel ik het kindje ook goed en veel bewegen. Dus maak me hierover geen zorgen.
Manuela, jij hebt het over  vocht verliezen? Dat zou ik toch even navragen bij de verloskundige...
Succes, groetjes Mar

Terug
Bovenaan