hebben jullie dit ook?

Hallo..   Ik ben zwanger van mn 1e kindje. Ik weet niet precies hoever ik ben. vrijdag ga ik voor onderzoek. maar ik heb soms zo,n gigantische pijn onder in mn buik en in mn   nja je weet wel ;).   soms denk ik echt,..   dit was het dan ik word zo ongesteld.. hebben jullie dit ook?..

liefs

Bij mijn eerste heb ik meer dan een week gedacht dat ik ieder moment ongesteld ging worden omdat ik zulke ongi-krampen had... Hoort er bij in het begin! Zolang er geen bloed komt, niets aan de hand! De baarmoeder moet ruimte maken voor het snel groeiende vruchtje.

Nu bij mijn 2e heb ik hier nauwelijks last van gehad, wellicht om mijn baarmoeder nu al slapper is van de vorige zwangerschap en makkelijker meegeeft?

Yep, hoort er bij helaas....duurt paar weekjes dan is het over hoor. maak je niet te veel zorgen zolang er geen bloed is is het prima! warme kruik erop leggen helpt heel goed of in een bad gaan liggen!

sterkte

liefs sweety

Hi! Ik herken je verhaal helemaal. Ben blij dat er meer mensen dit hebben, wordt er af en toe een beetje onzeker van. Er gebeurd van alles met je lichaam, maar je weet niet of het zo hoort of niet...
Naja, maar rustig over ons heen laten komen en proberen te genieten toch!!

Ben blij om te lezen dat dit er bij hoort..
Ik voel me eigenlijk prima en zit boordevol energie maar houd een zeurderig gevoel in mijn ondebuik....inderdaad net of je ieder moment ongesteld moet worden.
Ik ben nu wat opgelucht om te lezen dat het er toch wel bijhoort...

Liefs Linda

Ik ben ook blij dit te lezen. Heb er ook best veel last van vooral s'avonds kan ik veel kramp hebben in mijn onderbuik. Hoop inderdaad dat het niet lang meer zal duren, want je wordt er inderdaad best wel onzeker van moet ik zeggen.

Groetjes Margot

ik maakte me ook zorgen,omdat ik heel soms  last afscheiding  en branderig gevoel in mijn baarmoeder heb.
Heb gisteren gebeld naar de gynacoloog en ze zei dat afscheiding nestelingdrangs is.  s en misschien dat branderige gevoel is ivm een blaasonsteking.
Alleen als je rood bloed krijg dan is het niet goed.(gelukkig heb ik dat niet).
Was toch best wel opgelucht,want het is het 1ste kindje van  ons.
Maar ja die onzekerheid blijft natuurlijk tot de 3 maanden..We hopen op het beste

Terug
Bovenaan