Hebben jullie dit ook?? :)

Hoi,

Ben nu 19 weken zwanger,en voel het al sinds ong 3 weken..Het zijn ook niet altijd plopjes meer,maar een complete worsteling van binnen!!Haha!!Heerlijk gevoel hoor!!Hier heb ik zo naar uitgekeken!!!
Sinds ik het kan voelen kan ik niet van mijn buik afblijven.. :) Als ik ook maar even op mijn rug lig,dan moet ik altijd even voelen of ik het kleintje weer voel bewegen,of als ik zit te computeren dan is dit kleintje altijd erg aanwezig,en hup,weer moet ik aan mijn buik voelen of kijken of ik mijn buik al zie bewegen!!!
Dus hier een buik-voel-verslaafde,hahaha!!

Groetjes Elma
mama van Fleur,19 wkn+1 dag zwanger

jaaaaaaaa helemaal mee eens, heb nu echt zoiets van waarblijf je met je plopjes... maar het mooiste is als iemand ook wil voelen stopt ie hahaha..

Maar het is echt weer super om te voelen Elma ik ben ook verslaafd hahaha

Groetjes Joyce
Mama van Yarah, 18, weken zwanger

ik was van de week bij de tandarts en toen was het ook als een gek heen en weer aan het bewegen!!
Was echt een super gevoel weer.
Gisteravond voelde ik het weer en toen heeft mijn man het ook gevoeld.

groetjes lenie
mama van Quinten 19w + 2d

Hier een moeder die wat onzeker is geworden omdat het bij de eerste al bij 17 weken voelde en nu bijna niet.....Bij 20 weken!
Ik heb de angelsound van mijn schoonzussie mogen lenen dan hor ik tenminste het hartje nog hihihihihi dus kan niet wachten tot het zo ver is.
Ze hebben wel gezegt dat de baarmoeder al ver boven de navel ligt en het kindje klein is dus is het mogelijk dat het nog niet voelbaar is....dus ben gewoon omgeduldig.
Ik ga zo lekker met mijn zwangere schoonzus een dagje verwen arragement doen bij de sauna dus wens jullie een fijn weekend toe meiden...

Liefs Maureen

Ja! Ik was donderdag bij de verloskundige en die was helemaal lyrisch over mijn buik. Ik voel 'm niet alleen vrij vaak. Je ziet 'm namelijk ook bewegen.
Dat wil dus zeggen dat ongeveer iedereen frummel al heeft gevoeld. Hij heeft ook een favoriet plekkie, rechts boven. Er zit vaak aan die kant ook een extra bobbel op die toch al grote bobbel.
Ik vind het trouwens wel supergezellig, zo'n friemelend wurmpie in m'n buik.

Ik dacht maandag iets te voelen. Toen precies 20 weken. Maar tot nu toen verder niets gevoeld! Gelukkig de kleine wel woensdag op de echo gezien, toch ook een gerustelling. Er is me wederom verteld dat de placenta aan de voorkant ligt, dus dat het ook goed kom dat ik pas later iets zou voelen.

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan