Hebben jullie dit ook?

Hallo aanstaande mama's,

Afgelopen week heb ik de 20 weken echo gehad. Gelukkig was alles in orde.. Voor niets slapeloze nachten gehad.. Wat het wordt?? Geen idee, een baby das duidelijk. Het geslacht is lekker een geheimpje/verassing voor ons..
Ik krijg alleen wat meer last van mijn darmen.. Echt buikpijn en zo.. Hebben jullie dat ook? In diverse boeken lees je dat je niet in een heet bad mag gaan zitten... Mag je dan ook geen warme kruik tegen je buik aan houden??

Dit is mijn eerste zwangerschap en ben zo onzeker als het maar zijn kan... Voel me verder wel goed hoor... De kleine beweegt blijkbaar ook goed maar ik voel hem niet zo goed omdat mijn placenta aan de voorkant ligt...

Zijn er nog meer mensen die onzeker zijn??

Groetjes

Ik heb altijd een warme kruik gebruikt als ik buikpijn had hoor. Ik kon merken wanneer mijn zoontje het niet meer prettig vond, want die ging dan erg hard trappen in me buik. Als ik nu erg last van buikpijn/bandenpijn of van me rug heb, gebruik ik nu ook weer een kruik.
Ik heb wel geweten waarom je dan niet in een te heet bad mag zitten, maar ben het even kwijt.
Misschien dat 1 van de andere meiden het weten.
Probeer lekekr te genieten meid en niet te veel piekeren.

Liefs marielle 18+4 w

Hi Marleen,

Volgens mij wordt een warm bad afgeraden, omdat de kleine het dan te warm krijgt of omdat je bloeddruk ervan kan zakken. Ik denk dat ze het dan over een echt heel warm bad hebben hoor.
Waar komt je buikpijn vandaan? Gewoon onrustige darmen of verstopping? Tegen verstopping is nl heel veel te doen. Lekker met je kruikje op de bank en vertrouwen hebben in je lijf!

x Taraneh

hmm ik heb ook al vaak een warme kruik op mn buik gehouden hoor... wist niet eens dat dat niet mocht.. en een warm bad ook ....

ik heb ook erg veel last van mn darmen heb nu lactulose en neem ik elke dag wat van want ik kan zo een week overslaan en dan vergaan van de buikpijn en e norme rommelende darmen en dan is het echt een bloedbad(sorry minder lekker praatje) dus ik pak voorlopig elke dag 20 ml lactuslose om het soepel te houden...

Hmmm ik zit toch af en toe in bad, als het maar niet te lang is dacht ik dat het geen kwaad kon?

mijn darmen zijn al sinds de 8e week van slag. na een buikgriep kwam een en ander weer op gang maar tis nu wisselend. ook met krampen enzo. maar goed t zijn je darmen, niet de baby (die voel ik nog niet), en t hoort erbij denk ik dan maar!

Terug
Bovenaan