hebben jullie dit ook?

ik heb t gevoel dat de baby ingedaald is....sinds gistermiddag heb ik ongelovelijk veel last van mijn schaambeen en de spieren daar in die buurt
ik had al last...maar t is nu echt vervelend....als ik me om wil draaien of als ik mn dijbeenspieren maar iets aanspan ( en dat doe je regelmatig heb ik gemerkt)....ga ik door de grond

ook lopen word moeilijk...ik lijk wel een waggelende eend die wat in t kruis heeft hangen man...ppffff ( sorry maar t is echt zo)

krijg nu echt t gevoel dat de laatste loodjes aangebroken zijn....en moet de tijd...een dikke 6 weken maar uitzitten...;-)

hey,
Ik heb er ook last van en ik moet nog 7,5 week. Zeer irritant en echt een waggelende eend haha.
zou niet weten wat je er tegen kan doen ja rust op zn tijd maar ik heb er het meeste last van als ik gezeten heb en ga staan na een paar stappen gaat het wel weer maar fijn is anders.
veel succes.

Liefs

dit klinkt heel herkenbaar.. Bij mij hoort het alleen bij de bekkenklachten.. ben pas 29 weken, en loop er al een week of 6 mee. Kan dus niet van het indalen komen hier! Maar het is idd behoorlijk vervelend! Ik kan wel janken soms!

yfke dat heb ik ook...als ik zit is er niks aan de hand maar owee als ik ga staan...dan ist net of ik 25 kilo beneden heb hangen....haha...maar t hoort er bij...;-)

ons3ewondertje...nou dan heb ik met je te doen...want t is echt onhoudbaar soms...ik kan me heel goed voorstellen dat t huilen je nader dan t lachen staat
heel veel sterkte!!

Heel herkenbaar ik kan niet eens fatsoenlijk naar de winkel vanmiddag alleen even bij de kruidvat geweest en dan eb ik het gevoel dat de kleine er ieder moment uitkomt.
Ik moet nu officieel nog 7 weken.de vk weet niet of ik dat wel ga redden op deze manier.

Het is ook erg vervelend als kleine draait in mijn bekken doet soms erg veel pijn.heb ook het gevol dat ik een mes blauwe plek heb bij mijn schaambeen,zo voelt het althans.

Ik ben ook net z'n waggelende eend.

We moeten er even dooreen en dan mijn we er iets moois voor terug.....

yep ik ook.. echter ik ben van de oktober mama's.. Heb ook al voorweeen gehad, dus de kleine en mijn lichaam is aan het voorbereiden voor de bevalling.. Ik zal met zekerheid niet in oktober bevallen, maar of het nog september word weet ik niet. Hopelijk wel. Op 1 sept ben ik namelijk 34 weken en is het beter voor kindje dan voor de 34 weken. Zit nu op strikte bedrust..

heey ja heel herkenbaar,bij mij word het lopen ook zwaar nu,en het zitten en het opstaan hihi.as maandag ben ik34weken,en heb dan weer controle,maar bij mij is ze ook al ingedaald.,mensen zien het ook aan mn buik,is echt wat gezakt.Sterkte allemaal met de laatste loodjes

@tien1976, ik heb zelf wel sterk het idee dat mijn buik aan het zakken is als omlaag kijk ziet het eruit alsof de buik lager is nu.

Mijn vriendin zei gisteren als ik je zie lopen nu voorspel ik dat je de tweede week van augustus niet gaat halen.
Mijn vriend zei ook al je loopt opeens wel heel slecht sinds deze week,ik zeg voel me ook zo.....
Ben dus echt heel benieuwd hoelang de kleine nog blijft zitten,hoop tot na de 34 weken en dat is komende vrijdag...

Terug
Bovenaan