Hebben jullie dit weleens?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik heb woensdag mijn eisprong gehad. Nu heb ik vanaf die tijd verschrikkelijke hoofdpijn en mijn darmen zijn constant aan het rommelen. Hebben jullie dit ook welleens gehad? Dit is mijn derde ronde en heb dit nog niet eerder gehad. Ik durf geen paracetamol in te nemen. Stel dat het raak is. Of zou dit geen kwaad kunnen?

groetjes mo

Ik heb in de tweede helft van mijn cyclus bijna altijd last van mijn darmen. Ze rommelen, veel gasvorming en dan weer verstopping, dan weer té makkelijk...
Volgens mij heeft het gewoon met je hormonen te maken. Ik heb het wel eens opgezocht, maar het is geen specifiek teken van zwangerschap dacht ik.

Paracetamol kun je overigens gewoon innemen. Ook als je zwanger bent, gewoon heel erg met mate. Als je erover twijfelt kun je zulk soort vragen altijd aan de huisarts stellen hoor!

Bij zwanger zijn en bv geven mag je 6 paracetamols op een dag hebben.
Ik moet ze nu ook slikken ivm mijn schouder en geef nog bv. In de
eerste week na de bevalling continue geslikt.

Ik moet zeggen dat toen ik zwanger was er wel voorzichtig mee was, maar met je niet lekker voelen ben je verder van huis.

Beterschap!

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb maar een paractamol genomen. Hopen dat mijn hoofdpijn nu zakt. Ik probeer maar zo weinig mogelijk te nemen dan voel ik me tenminste nooit schuldig.

groetjes mo

Terug
Bovenaan