hebben jullie een duowagen?

Hoi meiden,

Zoals jullie wel weten verwachten wij in Juli onze tweede kleine. Lotte wordt in Mei 2 en ik vind haar nog te klein om zelf al te lopen. Een kiddieboard is een optie, maar als je gaan wandelen / dagje weg gaat  is dat niet echt vol te houden voor haar en wil ze dan zelf ook wel even zitten, toch?

vraagje voor de moeders met twee kleine kindjes: Hebben jullie een duowagen? En zo ja, welke?

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

spannend he, zo'n tweede frummeltje!
Onze dochter was op een week na twee jaar toen onze zoon geboren werd. En ik heb 1 tip: ga alsjeblieft nu op zoek naar iets wat voor jullie werkt qua wandelwagen. Ik heb verschillende duowagens geprobeerd en had gewild dat ik meer tijd en toch ook wel geld had geinvesteerd in degelijk onderzoek en uiteindelijk aanschaf.
Persoonlijk zou ik gaan voor een fijne wagen waar ze naast elkaar kunnen zitten. Of voor een Phil en Ted's wagen. Nee, ik heb geen aandelen, maar deze wagen lijkt me erg handig in het gebruik.
Zeker als je er zelf veel alleen met beide kindjes op uit gaat, is het zeker de moeite waard om goed onderzoek te doen.
Ga niet voor een tandemwagen (achter elkaar), dit wordt al snel te zwaar met de oudste voorin.
En meet je voordeur op voordat je gaat shoppen: we hadden een hele fijne wagen: een firstwheels gekocht, maar die paste niet door de voordeur!!!
Er zijn ook plankjes met de mogelijkheid om er een stoeltje op te monteren, maar probeer in de winkel ook eens uit hoe het voor jezelf loopt: een wagen duwen met een kindje op het plankje.

Dus eigenlijk maar 1 tip: Ga op onderzoek uit! en kijk ook eens op marktplaats!!!

Veel succes en plezier!

groetjes, kiki

Hoi marisa mijn kindjes fenna en yara schelen 13 maanden. Ik was eerst gaan kijken voor een achter elkaar maar ik vond het heel erg onhandig. Nu heb ik een koelstra flexxo twin dan zitten de kindjes naast elkaar. Yara is nu bijna 6 maanden en ik heb sinds deze week de reiswieg eraf gehaald. nu zitten ze dus echt naast elkaar. ik ben heel erg blij met deze wagen. Ik kom door alle deuren en ook inde winkels geen problemen ermee. Hij is wel best prijzig. Ik woon zelf in limburg maar ben de wagen in utrecht bij gardo gaan halen want daar was hij 100 euro goedkoper dan bij andere babywinkels. je kan op de www.gardo.nl zien waar nog meer winkels liggen. oja de reiswieg moet je er wel los bij kopen.

Liefs nancy

Hoi Marisa,
Ik heb 2 dochters. De oudste was 2 jaar en 4 mnd toen de 2de werd geboren en wat was ik blij met mij duowagen! Ik heb de kees twin gekocht, was een goedkope maar goede wagen hoor! Ik wist dat ik m niet jaren ging gebruiken, dus wilde geen hele dure maar wel een nieuwe. Je kan kijken op happybaby.nl
Ik heb er geen seconde spijt van gehad!
Succes

Hee hoi,

heb dan wel geen ervaring maar wou toch even reageren. Alice is 1 jaar en 11 maanden als haar broertje/zusje als het goed is geboren wordt en wij wilden er eigenlijk niet 1 aanschaffen. Als we echt een dagje weggaan dan gaan we eerst proberen om Alice in de buggy mee te nemen en de baby in de huidige wandelwagen.
Vorige week wel een duowagen gekregen van iemand hier in de buurt, ze vroeg of ik hem wou hebben. Ik helemaal blij, nu heeft ze hem gebracht maar het is dus echt een mega groot ding, past niet eens door onze eigen deur heen! Ze zei ook wel dat winkels ook niet echt meeviel.....
Toch voor ons wel handig bij ons thuis op de boerderij maar ik had hem in elk geval nooit zelf gekocht!

Groetjes Alberdien

Hoi,

3 weken geleden is onze zoon Jens geboren en onze dochter Mette is 19 maanden. Er zit dus 1,5 jaar tussen.

Wij hebben de duowagen van Phil en Teds gekocht en dan naast elkaar want achter elkaar vind ik zeer onpraktisch om meerdere redenen. Erg fijne en kwalitatief goede  wagen.  Zonder deze wagen zou ik de deur niet uitkomen hoor. Echt een musthave! En..ik heb de wagen 200,- goedkoper gekocht als in de winkel omdat ik hem rechtstreeks bij Phil and Teds heb gekocht. Zij verkopen beursmodellen die voor de show op de jg en 9 maanden beurs hebben gestaan. Er mankeert helemaal niks aan en er is ook geen slijtage zichtbaar. Ze zijn hooguit even getest op een beurs. Onze wagen kost normaal 699,- exl. regenhoes en wij betaalden 499,- incl. regenhoes. Het nestje  wat erbij hoort voor de kleinste heb ik in de 20% kortingsactie bij Prenatal (die er in april   weer is) gekocht maar ook phil   and teds heeft die af en toe beschikbaar. Het is maar  net wat er terug komt van de beurs.   Phil and teds stuurt de wagen naar je huis en geeft een jaar garantie op de wagen.

Mocht je interesse hebben: www.philandteds.nl
Even doorklikken op SPECIALS, en vervolgens op demo buggies en kiwi travellers. Op deze manier zie je wat ze momenteel beschikbaar hebben. Je kan ze even bellen of mailen als je vragen hebt of direct per mail bestellen.

Groetjes,
Ing

Terug
Bovenaan