Hebben jullie een idee ?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu ruim 2 weken over tijd, en heb inmiddels al 5 x een zwangerschapstest gedaan. Ik voel me zwanger, ben misselijk, heb voor de eerste keer in mijn leven pukkels, net boven de schaamstreek is het wat opgezet...

De huisarts waar ik ben geweest, die vertelde me dat een bloedonderzoek geen zin heeft, omdat dat hetzelfde als uitslag zou geven als de normale urinetest...

Hoe kan ik er achter komen of ik nu wel of niet zwanger ben ?

Hebben jullie een idee ?

Of zijn er meer vrouwen die dit hebben ?

ik denk dat een bloedonderzoek wel degelijk zin heeft mijn zusje was volgens de normale test vier maanden lang niet zwanger en uiteindelijk heeft het lab uitsluitsel gegeven,maar ik denk dat ze dat nou nog niet doen,ik denk dat je tot je volgende cyclus moet w88 dan kan je weer naar de huisarts

Oke, bedankt !

Dan wacht ik nog ff, alhoewel dat heel erg moeilijk is...

hoi hoi

Heeft de ha de test gedaan, of jij zelf.
Misschien moet je es een ander merk proberen. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb wel gehoord at deene test gevoeliger is dan de ander.

Suc6 en houd ons op de hoogte

Groetjes Doortje

hoi tweedy

ik ben morgen 2 weken overtijd en heb 3 testen gedaan!! allemaal negatief!! woensdag doe ik er weer 1!! voel mij ook zwanger! vreselijke rugpijn,misselijk en duizelig!!als ik het volgende week nog niet ben bel ik de huisarts!!

we zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje!!!

succes!!

liefs marjan

He hallo,

Kei bedankt voor jullie reacties..
Heb de huisarts zover gekregen dat ik een bloedonderzoek zou krijgen, maar ook die is negatief uitgevallen... Ik snap er echt niets van...
Het is ook best rot, want lichamelijk en geestelijk leef je al helemaal als zwangere vrouw, en wat nou als het straks allemaal maar een droom is...
Volgende week moet ik weer terug naar de huisarts en dan gaan ze gewoon weer testen.

Ik hou jullie zeker op de hoogte !!

Groetjes Tweety78

quote: marjan1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2005 13:49:57'));

hoi tweedy

ik ben morgen 2 weken overtijd en heb 3 testen gedaan!! allemaal negatief!! woensdag doe ik er weer 1!! voel mij ook zwanger! vreselijke rugpijn,misselijk en duizelig!!als ik het volgende week nog niet ben bel ik de huisarts!!

we zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje!!!

succes!!

liefs marjan

Hey Marjan,

Hoe voelt het nu bij jou dan ? Ben je niet bang dat het straks allemaal niet waar blijkt te zijn ? Lichamelijk en geestelijk ben ik al een zwangere vrouw... maar wat nou als het niet waar blijkt te zijn ?
Misschien kunnen we contact houden hoe het verder gaat met onze 'zwangerschappen '...

Succes in ieder geval.

Groetjes Tanja

Hey hey,

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn moeder vertelde me laatst dat ze bij haar toen ze in verwachting was van mijn zus (de eerste voor mijn moeder) alle testen ook negatief waren en dat de huisarts zeker wist dat ze zwanger was. Maar niet 1 test was positief tot aan de 4 maanden!

Er valt dus niets van te zeggen maar heel veel succes met wachten en ik  voor je!!!

Liefs,
Sting

Terug
Bovenaan