Hebben jullie een voorgevoel (meisje/jongen)?

Mijn man had bij de eerste sterk het gevoel dat het een jongen zou worden. En eigenlijk ging ik daar een beetje in mee en zelf van uit! We stonden dan ook niet vreemd te kijken toen de echoscopiste met de screeningsecho het gelacht zag. Ja hoor, een jongetje.

Deze keer is mijn man weer overtuigt van een jongen. Ik heb zelf eigenlijk geen voorgevoel, maar neig toch naar een jongen omdat mijn man de vorige keer ook gelijk had. Laat ik trouwens even voorop stellen dat het me helemaal niets uit maakt hoor! 2 Knullen lijken me heerlijk en een jongen en een meisje ook.

Groetjes,
Nelly.

Ik doe niet meer aan voorgevoelens,
bij de eerste was ik overtuigd van een ventje!! en het was een meid.
bij de 2e was ik overtuigd van een meid maar mijn vriend zei nee dit is een jongen waardoor ik er in meeging! nou weer een meid.
dit keer denk ik een meid maar ja dat komt vast omdat ik al 2 meiden heb!!
hoe dan ook als het maar gezond is he!

groetjes Trotsemama3

bij de eerste dacht ik dat het een jongen zou worden en dat was ook zo
bij de tweede wist ik dat het een jongen zou worden   en nu denk ik een meisje

groetjes tineke

Ons gevoel zegt een jongen en van meerdere vrienden/familieleden denken het ook, maar waarom....geen flauw idee!!!
Mijn vriend wil trouwens wel heel graag een zoon, al zou hij met een meisje natuurlijk ook harstikke blij zijn.

Irene

Meestal denk ik een jongen, mijn man ook, maar geen idee: het is de eerste. Mijn man hoopt op een meisje, ik ben blij met elk kindje dat gelukkig kan worden! En als het een jongen wordt is mijn man natuurlijk ook gewoon harstikke blij hoor.

Bij ons is nu eigenlijk weer een jongen "aan de beurt"
Uiteraard maakt het niets uit, maar ik zou het wel leuk vinden, ook voor het evenwicht. (van allebei 2)
Wij laten ons echter wel verrassen. Ik hoef het niet van te voren te weten.

Groetjes,
Els

Terug
Bovenaan