Hebben jullie er ook last van of ligt het mijn computer?

Hoi,hoi,

Hebben jullie ook dat je soms discussies niet kunt openen, (eigenlijk sinds gisteren) of dat je niet kunt reageren. Dan springt hij steeds terug naar het begin scherm. Ik heb ook wel eens dat ik een heel verhaal heb getypt en dan het bericht wil plaatsten en dan is alles ineens weg! Of ligt het aan mij? Aan mijn computer dan.

groetjes Sonja

hoi,
gelukkig, dacht al dat ik gek werd. Wat een irritante kwaal heeft deze site momenteel (sinds gisteren ja!!): telkens terug naar onderwerpen, geen reactie kunnen geven, dingen die niet open gaan. Heb ik weer eens wat langer om te kunnen forummen, doet site raar, helaas, hopelijk is het snel over!!!
Groetjes mira

Super irritant he. Kom er niet in, of hij springt steeds terug. Ik kopier alles maar, zodat ik niet steeds alles opnieuw hoef te typen als hij het niet heeft opgeslagen. Maar zo forummen is niet leuk.
Groetjes Veerle

GRR! Reuze irritant! Maar het ligt echt aan dit forum... Ik kan me hetzelfde nog wel herinneren van het zwangerenforum. Hopelijk is het snel weer over... En tot die tijd: tienduizend keer klikken, terwijl 1 keer normaal al voldoende zou zijn geweest...

PFFFFFFFFFFFfffffffffffff ik maar denken dat het aan mijn pc lag ben blij dat
ik niet de einge ben maar het blijft knap lastig en je moet heel veel geduld hebben...

Hopen dat het snel is opgelost...

Terug
Bovenaan