Hebben jullie er ook last van ???????

Ik ben op 25 aug 2006 via een keizersnee bevallen van mijn dochtertje Zoey.
Het rare is nu dat ik nu bijna 7 weken later nog steeds vloei.
Ben ondertussen alweer gewoon aan de pil maar het gaat maar door.
Bij mij vorige kinderen die via de normale weg zijn geboren was ik na 2 a 3 weken uitgevloeid.
Ik word hier helemaal hopeloos van en mijn gynacoloog wil het nog even   weken aankijken.

Hebben meer mammas hier last van gehad.

Liefs Leona mama van 5

Hoi,

Ik vloei al 11 weken met misschien een enkele dag ertussen dat ik het niet had.
Hiervoor naar huisarts geweest en werd inwendig onderzocht. Baarmoeder zat nog wat hoog maar verder geen punt.  Ik  moest het nog maar een weekje  aan zien. Toen ik na een  week weer belde met de info nog steeds te vloeien en liet weten ook de pil te slikken werd me verteld dat het dan een ander verhaal werd (ze dacht eerder dat ik nog geen anticonceptie slikte)  ik 2 maanden geen pil meer mocht slikken om eerst eens even alles rustig weer normaal op gang te krijgen.

De  VK wil dus dat je meteen begint met de pil en de  huisarts wilt dus dat je eerst alles zijn normale gang laat gaan,.. lekker vaag weer allemaal haha..

Ik ga in deze periode dus echt geen twee maanden wachten met het slikken van de pil! Te riskant haha.. Ik wacht nu gewoon af tot ik niet meer vloei en mijn menstruatie weer begint en begin dan weer met de pil te slikken.

Al met al zit ik al 11 weken met die smeerboel

Ik zou zeggen stop gelijk met de pil zodat je menstruatie gelijk begint,.. maandje wachten en dan pas weer gaan slikken. Zo heb je zelf ook iets meer overzicht tussen het vloeien en de normale menstruatie.

Succes!

Esmé mv Kay

Jr is geboren via de normale weg, maar al met al heb ik toch nog 4 weken gevloeid. maar het duurde toch nog wel lang dat ik ongi werdt.
ik heb gewoon gewacht. en dingen gedaan die ik zelf wilde tot ik weer pijn kreeg ging ik gelijk zitten. en nog steeds. en ik moet zeggen dat het echt waar steeds beter gaat. goed luisteren naar je lichaam doet wonderen.

Terug
Bovenaan