Hebben jullie heel even tijd voor mij?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik heb even behoefte naar een mening van de zwangeren onder jullie.. misschien zouden jullie even mijn berichtje kunnen lezen.....

Ik ben al een tijdje niet meer zo actief op het forum zwanger worden omdat het me te veel bezig hielt.... Maar nu  mijn NOD dag (31 mei of 1 juni 2006) weer naderd heb ik weer sterk de behoefte een  mening. Ik zit inmiddels in ronde vier, ik heb al twee gezonden jongens, dus we gaan nu voor een derde kindje.

In mijn voorgaande rondes voelde ik al dagen voor mijn NOD rugpijn en buikpijn. Ik had ook meestal een paar dagen ervoor last van bruine afscheiding en dan zette daarna mijn ongesteldheid door, meestal een cyclus van 28/29 dagen.

Nu heb ik dus aanstaande woensdag of donderdag (afhankelijk van 28 of 29 daagse cyclus) mijn NOD dag. Ik ben bijna de hele dag een beetje misselijk. Niet dat ik moet overgeven of zo maar zo'n vervelend gevoel in je lijf. Verder heb ik wel een beetje een zware buik, een beetje een stekerig gevoel voornamelijk in mijn zij. Ik word ook 's nachts wakker en dan heb ik zo'n hongerig gevoel en dan heb ik echt genoeg gegeten. Vorige week, met mijn innestelingsdag, heb ik een sliertje bloed verloren verstopt in wat rozig/witte afscheiding. Verder had ik het weekend, wat ik bijna nooit heb, een  rothumeur... heel erg in mijn zelf gekeerd... in mijn eigen wereldje.

Wie durft het aan... zou ik zwanger kunnen zijn of niet?

Ik zou het leuk vinden jullie mening te lezen.

Verder wens ik jullie allemaal heel veel succes met jullie zwangerschap!

Doei,
Heitje

He, natuurlijk hebben we even tijd voor je. Het is alleen zo moeilijk om hier antwoord op te geven. Zolang jij niet ongesteld bent kan je natuurlijk zwanger zijn. Maar helaas zijn de symptomen van "net-zwanger-zijn" hetzelfde als "bijna-ongesteld-zijn". Ik hoop het echt voor je dat het nu raak is. Heel veel sterkte ermee, en laat even weten of het raak was.
Liefs Phira

PS. goed van je dat je af en toe even afstand neemt van zo'n forum, je kan er inderdaad ook té veel mee bezig zijn (en dat vertraagt een zwangerschapswording alleen maar). Zal je straks ook merken als je eenmaal zwanger bent. De eerste 3 maanden word je verschrikkelijk onzeker van de verhalen die je leest over meiden waarbij het niet zo gaat als gehoopt. Afstand nemen is dan het beste! Geniet ervan! (als het eenmaal zo ver is natuurlijk)

Geen idee of je zwanger bent! Maar ik hoop het wel voor je. Probeer je niet te veel te focussen op het zwanger worden, hoe meer je er mee bezig bent, hoe hoger de stress die je ervan krijgt, hoe kleiner de kans dat het lukt.

Veel sterkte!

Groetjes,
Helena

Terug
Bovenaan