Hebben jullie hem ook?

A

Anoniem

Guest

Ik was even benieuwd of jullie ook in het bezit zijn van de JG pas?
Ik dus wel en heb er al heel veel korting mee "verdiend".
10% korting bij Lief
Bij Miss Etam bij 50 euro besteding, 10 euro korting
15% korting bij de kinderafdeling van V&D
10% korting bij Dolcis schoenen

En ik lees regelmatig hier dat mamma's naar Centerparcs gaan » daar krijg je dus ook korting met deze pas.

En hij kost maar een tientje! Die had ik er dus al na één bezoekje aan Miss etam uit hihi

Oh en nee, ik krijg niks voor deze reclame hahaha, ik was gewoon nieuwschierig....

Groetjes van Cissy

Yep ik heb hem ook en idd ik heb er ook allang weer uit. Korting bij de Miss Etam en Dolcis zijn hier altijd zeer welkom en de V&D niet te vergeten. Alleen gister wilde ik dus naar de V&D toe en dacht laat ik even kijken naar een kortingscoupon op de site staat hij er op eens niet meer tussen. Weet jij of de korting daar nog geld voor de JG-pas ?

Jolanda

Ik dacht het wel, volgens mij staat ie ook nog in de advertentie hier op de site?

Groetjes van Cissy

Ik ben een hele slechte voor kortingsbonnen en passen.
Ik kom er altijd achteraf achter dat ik een pas of bon had kunnen gebruiken.
Liefs Nelleke

Ik heb even gecheckt, maar nee dus, hij staat er niet meer bij:

10% korting op de totale collectie in de lief!-winkels.
15% korting op de gehele kindercollectie bij Dolcis.
20% korting op alle fietsverhuur en bowling + gratis deelname aan Wannabe en ouder-kind zwemmen op alle parken van Center Parcs.
10 euro korting bij besteding van 50 euro of meer op de reguliere collectie óf een gratis buikband bij besteding van 50 euro of meer op positiemode bij Miss Etam.
Korting op diverse baby- en kidsartikelen, die door Jonge Gezinnen worden aangeboden.
15% korting op alle online bestellingen bij Simply Colors.
10% korting op alle online aankopen bij Peas for All.
10% korting op een vakantie in voor- of naseizoen op een Petit Paradis camping.
Korting bij meer dan 10.000 winkels verspreid over heel Nederland, die voorzien zijn van het Countdown-logo. Bovenstaande aanbiedingen gelden t/m 31 december 2008. Maar er zijn nog veel meer mooie aanbiedingen. Maandelijks ontvang je namelijk een e-mailing met daarin nóg meer aanbiedingen, variërend van bijvoorbeeld korting op de entreeprijs van een museum of dierentuin tot korting op diverse baby- & kidsproducten.

Groetjes van Cissy

hihi, dat wilfred die pas goedvind!!??
Jij wordt op veel te veel ideetjes gebracht zo! haha

Hahaha als er weer iemand in de kennissenkring zwanger is, is hij degen die zegt: moet je meteen de JG Kortingspas bestellen joh, dat scheelt me veel!

Terug
Bovenaan