Hebben jullie het al verteld?

Wij gaan komend weekend aan onze ouders vertellen dat we nog een kleintje verwachten. We laten onze dochter van 6 vertellen dat ze grote zus wordt. Hebben jullie het al verteld? En hoe? Lijkt me leuk om te horen hoe jullie iedereen verassen!

Groetjes,
Esz

Hoi Esz,

wij hebben voor beide ouders een mandje gemaakt met roze en blauwe muisjes, sokjes, babyshampoo, en de zwangerschapstest.
Die hebben we gegeven in een verhuisdoos onder het mom dat er iets anders in zat ;)

Iedereen ging uit z'n dak, zeker omdat het het eerste kleinkind is van beide kanten.

We hebben het vertelt een week nadat we getest hadden, ik was toen 5 weken.

Morgen hebben we de termijnecho, ben dan 10 1/2 week.

Succes!

Nee wij hebben het nog niet aan de familie verteld. Wel hebben we het aan goed vrienden van ons verteld. Ik wilde het toch kwijt aan iemand, hihi.

Ik denk dat wij wachten tot na de echo de 10e. Maar ik weet niet of ik het zo lang vol kan houden.

wij hebben het aan niemand verteld, we weten het zelf sinds gisteren en gingen gisteren op vakantie, dus dat is wel lekker, ik kan anders toch niet zo goed liegen, maar we hopen het vertellen nog even uit te stellen, is wel leuk hoor zo met z'n tweeen genieten terwijl niemand het verder weet.

hoe we het gaan vertellen weten we nog niet, we hadden vorige keer leuke foto boekjes gemaakt, maar toen ging het helaas mis, dus nu gaan we wat anders bedenken haha.

wij hebben het meteen verteld tegen mijn ouders ('s morgens getest op de dag dat ze oppassen op onze dochter, dus 's avonds meteen verteld).
Weekend erna broers/zus en schoonouders ingelicht.
De rest mag het weten na de termijn echo. weet nog niet wanneer die is, maar ik verwacht na onze vakantie. Eerst dinsdag naar de vk voor de intake.

onze families weten het al wel, maar zoals buren, vrienden en collega's weten nog van niks.
daarvoor willen we toch even wachten tot vandaag als ik de eerste echo gehad hebt.
bij mijn dochter was het namelijk elke keer de vraag hoever ik nu precies was.
ook heb ik nu een onregelmatige cyclus gehad vandaar dat we toch eerst willen weten dat alles goed zit en hoever ik ben

@ juulke: je schrijft dat je de zwangerschapstest erbij hebt gedaan, maar heb je het dan binnen 24 uur verteld of heb je iets met de test gedaan waardoor de uitslag blijft staan??? of heb je een test waarbij de uitslag zowieso blijft staan?

@kaatje, als je blanke nagellak op je test smeert, blijft het gewoon staan.
Trouwens, bij m'n clearblue test (die al in de vuilnisbak lag) is het ook nog steeds zichtbaar... al 4 weken :)

Terug
Bovenaan