Hebben jullie het ook al gezien....

dat begin 2006 en voorjaar 2006 van dit forum helemaal leeg is, dat er niet meer geschreven wordt?

Zal dat zijn omdat er geen animo meer was of omdat die kids ouder zijn dan 2 jaar en dat ze  dan bij

0-1 jaar weg moesten en moesten verhuizen naar 2-3 jaar?

Zal het bij ons dan ook zo gaan?

liefs jen en mike

nou snap er niks van, waarom staat er dan ook nog 2005 bij 0-1 jaar, vind het eigenlijk maar rare opzet van dit forum.

mmm misschien moeten we afspreken dat we straks in een keer overgaan naar 2-3 jaar, maar aan de andere kant, als zomer 2006 gewoon blijft bestaan...

groetjes Jenneke

Het is natuurlijk wel zo dat er hier ook steeds minder mensen gaan schrijven. Ik heb het idee dat er inmiddels al weer stiekem heel veel zijn afgevallen. En hoe wil je die dan weer laten weten dat we verhuisd zijn. Ik hoop dat we gewoon hier kunnen blijven!

Groetjes Fonske.

Is net zoiets raars als dat we van januari  2008 nog gen plekje onder 0-1 jaar hebben....
Eerst zijn ze van 3 naar 4 maanden gegaan, ben benieuwd of ze ons straks in heel 2008  gaan proppen, WHAHHAHA!  

hallo

dat was me ook al opgevallen maar sommige moeders die eigenlijk thuishoren bij voorjaar 2006 zitten hier bij zomer 2006.
ik ben er zelf ook 1 van, hihihi........maar eigenlijk was ik pas begin juli 2006 uitgeteld dus kon eigenlijk iedereen van hier ipv voorjaar....

het wordt hier inderdaad ook minder druk. lezen wel mee maar hebben niet altijd de kans om te reageren, ben er zelf ook 1 van helaas...

groetjes Veronique

Als de kindjes van dit zomerforum de leeftijd van 2 jaar hebben spreken we gewoon een datum af en verhuizen we gewoon met z'n alle een forum op!!
Leuk toch!

Vind het een beetje onzin om voor die enkele mama's die eens in de zoveel maanden nog eens komen spieken "hier" te blijven. Deze dames zullen echt wel snappen dat onze kleintjes, en waarschijnlijk ook die van haar, nu 2 jaar zijn en dus bij het andere forum  hoort te kijken  toch?

We plaatsen tzt gewoon een topic met een datum waarop we overgaan.. als dit ruim op tijd wordt gedaan en we  houden de topic hoog dan zal beslist iedereen tegen die tijd op de hoogte zijn..

Ik vind het wel stoer,.. Een nieuw forum van 2-3 jaar hihi,..
Daarbij zullen er vast voor en na nieuwe mama's zich daar kunnen aanmelden en das altijd leuk!

Ik ben dus voor!
Zolang we maar met z'n alle gaan..

Esmé mv Kay

Hoi,

Het forum 2-3 jaar is heel anders van opzet. Zolang ze dit niet verwijderen zou ik gewoon hier blijven. Ik kwam ook hier omdat het voorjaar 2006 forum (waar ik eigenlijk hoor) niks was. Je kunt altijd bij MSN-groups of ergens anders een nieuw forum starten, en daarheen verhuizen. (dan graag wel duidelijk en ruim van te voren aangeven a.u.b.)

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan