Hebben jullie het ook gezien?

Hebben jullie gisteren ook:help mijn man is klusser gekeken?
nou dat was wat zeg!heel het huis een bouwval overal tochtplekken en stof en vrouwtje was 39 weken zwanger!
echt zo zielig!zou er zelf helemaal gek van zijn!
gelukkig was alles nog goed gekomen met hulp!
en wat een wolk van een baby zeg!

liefs jootje

Ja, ik kijk nooit maar nu moest ik wel kijken... Wilde echt weten of ze het zouden halen. Ben blij dat bij ons alles klaar is.

Maar gelukkig is alles goed gekomen en idd wat een schatje :) als ik dat zie kan ik echt niet wachten.

X

Ik heb het ook gezien! Wij zitten hier zelf ook nog wel een beetje in een verbouwing maar ons huis is wel klaar voor de baby. Vandaag gaat schoonpapa vloerbedekking plakken op de trap en de keuken moet nog afgewerkt worden. De rest is gelukkig klaar.
Ik heb ook wel eens gedacht dat ik er zo bij zou zitten als zij maar gelukkig niet. Ik heb er echt op aangedrongen bepaalde dingen eerst af te maken, vond mijn vriend niet altijd even leuk maar hij snapt het gelukkig ook wel.

Had gisteren maar half gekeken, net op rtlxl.nl de rest afgekeken. Wat ben ik ontzettend blij dat mijn mannetje alles op tijd af heeft gekregen!! Al met 36 weken. Geen stress of wat dan ook voor mij dus, dat scheelt echt! En alles op eigen initiatief!

Maar wat heftig als je er zo bij zit als dat stelletje. Dat huis was gewoon niet fijn om in te wonen, ook zonder kind! Goed dat het op tijd af was. En mooi ook nog!

kijk het altijd maar ben er nog niet fit genoeg voor, dus helaas dit keer juist gemist

kan me nog herinneren met Mara, de badkamer lekte op minstens 20 plaatsen, verbouwd toen ze 2mnd was en dan 3 weken zonder badkamer. Dat was zo irritant

Dat ze het tot de 39e week volhield! zou helemaal gek worden dat het niet klaar is voor de kleine
al die nesteldrang en hij wil toch ook een kindje en met haar verder???

Gelukkig dat het goedgekomen is, dan denk je toch even: gelukkig bestaan er zulke programma's
reality zonder dat bigbrother effect, gewoon echte problemen en oplossingen

Terug
Bovenaan