hebben jullie het ook zo warm???

A

Anoniem

Guest
Hallo medemamma's in spé,

hebben jullie het ook steeds zo warm. Ik heb de hele dag rode wangen. s'Nachts slaap ik in een zomernachthemdje met het slaapkamerraam wagewijd open. Vanacht kon ik mijn man amper terug vinden omdat hij helemaal onder het dekbed verstopt lag met kippevel en ik lag zwetend naast hem. Het was 12 graden op de slaapkamer. Ik word er gek van. Zelfs buiten loop ik nog met mijn jas los. En dan zie ik iedereen als eskimo ingepakt. Ben ik nou gek aan het worden?

Warme groetjes van Marloes

Ruilen???
Ik heb het de hele dag zo koud dat ik net een ijsklontje ben.
Scheelt dat ik dat voor mijn zwangerschap ook al had dus ben er wel enigzins aan gewend. Al zou ik het vaak prettiger vinden om het even wat warmer te hebben....
Kunnen we niet wat aan elkaar geven?? zou makkelijk zijn :)

Frieda

Hoi Frieda,

ik heb het normaal ook altijd koud. Maar nu... Ik zou graag wat aan je geven. Hoever ben je? In de eerste maanden had ik het ook steeds koud.

veel liefs van marloes

22 weken nu....hoop dat ik het wel iets warmer krijg over een tijdje......
Hoe ver ben jij nu dan dat je het zo warm hebt.

Frieda

Hoi Marloes,

Ik had het ook altijd zo warm tijdens mijn zwangerschap terwijl ik ook een echte koukleum ben! Dan zei ik: wat is het hier warm zeg! En dan vond iedereen het helemaal niet warm!
Nu heb ik het ook koud terwijl het 21 graden is in de kamer!!!

groetjes,
Daphne

Ik ben ook een koukleum. De eerste maanden had ik het ijskoud.
Daarna is het ineens veranderd en heb ik het zooo warm! Inderdaad ook 's nachts met het raam open in een t-shirtje, en vaak gooi ik nog het dekbed van me af. En hubby ligt  onder 2 extra dekens te bibberen. Overdag vergeet ik  vaak de verwarming aan te zetten en ik loop met mijn jas open buiten.

Hallo Allemaal,

Ik heb het normaal ook altijd koud en nu.... pfff steeds zweten. M'n man vind het ook elke keer te koud in de slaapkamer, dus heeft hij een extra deken

groetjes Mariska

Hoi Frieda,

ik ben nu 24 weken en 1 dag. Vanacht weer met het raam open geslapen en vandaag met open jas boodschappen gedaan. De jongens liepen als eskimootjes naast me. Het is hier droog, maar waterkoud. Gelukkig weinig last. De verwarming staat op 15 graden.

veel warme groetjes

Terug
Bovenaan