Hebben jullie hier ervaring mee gehad??????

Hoi meiden,

Eigenlijk hoor ik (helaas) nog  niet helemaal op dit forum thuis.
Maar denk wel dat jullie mij misschien wel kunnen helpen.
Mijn NOD is pas volgende week vrijdag, maar toen ik net
naar het toilet ging vond ik allemaal bruin bloed in mijn onderbroek.
Heb een tampon ingebracht en daar vond ik later nog wat bruin
bloed en een klein beetje roze bloed in, maar dit is nu allemaal
weer gestopt! Maar kan dit nu een innestellingsbloeding zijn?
Wat zijn jullie ervaringen met een innestellingsbloeding en hoe
was dit bij jullie?

Wij zijn nu al een half jaar bezig met zwanger raken en heb dit
nog in geen enkele maand meegemaakt! Heb nu ook steeds vage
steekjes onderin mijn buik een een raar gevoel in mijn borsten het
lijkt wel een spierpijn! Kan iemand me misschien helpen?
Wordt hier echt erg onzeker van! Bedankt voor jullie luisterende oren
o nee.... ogen is het hier he! Heel veel liefs isa.
 
Hoi Isa

Het zou volgens mij best innestelingsbloeding kunnen zijn,maar helemaal zeker weet ik het ook niet. Ik heb een innestelingsbloeding gehad bij 7 weken.
Helaas moet je toch wachten tot volgende week voordat je een test kan doen. Heel veel succes met afwachten en probeer jezelf niet gek te maken!!! Ik weet dat ik makkelijk praten heb.

Groetjes Ria
 
hallo Isa.

Normaal gesproken is de bevruchting in de tweede week na je ongesteldheid en dan doet het vruchtje er ongeveer een week over om in de baarmoeder te komen en zich te nestelen... dus het zou volgens mij heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn. Zelf heb ik er geen ervaring mee... dus ik weet het niet zeker. Maar als je eens kijkt op de site bij zwangerschapskalender week 3 of 4 daar staat er iets over vermeld.
Helaas zoals Ria als schreef moet je toch nog even wachten met testen... dus eet niet al je nagels van je vingers af, probeer een rustig te blijven... hoe moeilijk het ook is omdat je het gewoon heel graag wilt...

Laat je ons even wat weten. Veel succe.

Groetjes Daniëlle
 
Hoi Isa,
Ik had in de periode dat ik (bijna) weer  ongesteld moest worden ook last van een klein beetje bloedverlies. Nadat we wisten dat ik in verwachting was heb ik nog enkele keren bruin bloed verloren (kleine beetjes maar genoeg om van in de zenuwen te raken).
Mijn moeder had hier bij navraag ook last van toen ze in verwachting was van ons. Misschien een tip om eens te vragen hoe het ging bij jou moeder. Tot nu toe gaat het bij ons allemaal nog goed dus was het geen reden om ons zorgen over te maken al doe je het automatisch toch. Ik hoop voor je dat alles goed gaat.
Groetjes Hannie
 
Terug
Bovenaan