Hebben jullie hier ervaring mee?

Hai,

Ik ben nu 18 weken zwanger(1ste) en heb al vanaf het begin last van ochtend verkrampingen(stuipachtige en zwaar rillende spieren)
Dit begon eerst in mijn benen in lichte mate maar werd met de tijd steeds heviger en het breide zich ook uit naar de rest van mijn lichaam.
Na contact opgenomen te hebben met mijn vk en dokter(bloed was prima) ben ik naar een neuroloog doorgestuurd.
Deze heeft wat lichamelijke onderzoekjes gedaan maar hier kwam niets vreemd uit.
Heb nu pillen gekregen(hele lichte mate)wat nagevraagt is bij een gynacoloog voor restleslegs syndroom(epilepsie pillen),echter dit hoort niet in het hele lichaam voor te komen.(zelfs het gezicht vertrekt in een soort verkramping?)
Nu moet ik over enkele weken terug komen maar heeft iemand hier ervaringen mee of iets dergelijks.
Ben een beetje bang voor de kleine omdat ik geheel verkrampt enkele seconden meerdere malen per ochtend bij het ontwaken.
Heb dit ook aan de deskundigen nagevraagt maar zij denken dat het wel meevalt,echter ben ik nog niet echt gerust hierover.
Ik voel de kleine wel met regelmaat(zachtjes)en de echo 2,5 week geleden was ook prima.
Ik blijf op de dag wel zwaar aanvoelende benen houden die lichtelijk pijnlijk(ook de heupen en onderrug) zijn in de spieren en ik ben op de dag erg vermoeid.
Ik heb ook fibromyalgi,die juist bijna weg was door de hormonen maar nu terug lijkt te komen.
Als iemand hier een soortgelijke ervaring mee heeft zou ik die graag lezen.
Bedankt voor het lezen en veel geluk toegewenst met jullie zwangerschappen!
 
he bah,wat vreselijk naar voor je zeg.Ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel even heel veel sterkte toe wensen...luister goed naar je lichaam en laat je niet afschepen hoor!!!!
 
Terug
Bovenaan