Hebben Jullie Hier Ook Last Van???

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal!

Ik heb een vraagje ik ben nu ongeveer 7 wk zwanger en ik heb zo een buikpijn steeds het voelt alsof ik ongesteld moet worden... hebben jullie dit ook!
volgende week heb ik weer een echo!
ben zo benieuwd..

fijne avond nog!

Groetjes...!!

Ja, hoor!
Heb ik de eerste tijd ook last van gehad. Een zeurend ongesteld-gevoel. Er gebeurt ook vanalles, dus dat is niet zo vreemd, lijkt me.

Fijne zwangerschap!

Rosanne, 38+1 (bijna klaar!)

Hoi,

Heb ik in begin ook gehad! Voordat ik de test deed, dacht ik elke keer dat mijn menstruatie begonnen was. Niet dus.
Er wordt al hard gewerkt in je buik en je kunt die krampen voelen omdat je baarmoeder al aan het veranderen is en ruimte moet maken voor die kleine uk, hoe klein die in het begin ook is! Bij mij hielden die menstruatie achtige klachten op rond week 8.
Dus zolang er geen bloedverlies is, is er niets aan de hand!

Gefeliciteerd en veel succes!

Groetjes,
Karin (38+6 weken)

Ja, ik herken het ook. Ik heb ook t/m de 12e week bloedingen gehad, waardoor ik ook dacht dat ik ongesteld moest worden/was. Erg vervelend, maar het hoort er allemaal een beetje bij.

Groetjes, Marisa

Hoi Rowan,

Ook ik heb idd last van dat zeurende menstruatie gevoel.
En ik vond dit ook doodeng. Maar hier op de site heb ik gelezen dat het heel normaal is.
Ook ben ik bij de huisarts geweest. Zij zei dat het enige wat op een miskraam KAN wijzn (want dat hoeft nog niet eens) een bloeding is.
Verder hoort alles er gewoon bij!
Dit heeft mij zeer gerust gesteld!!!

liefs sofie

Okee Dan! ben weer een beetje gerustgesteld haha!
ik heb woensdag pas mijn echo en ben zo zenuwachtig.
en ja het eerste waar ik aan dacht toen ik zo een buikpijjn had oh dat is vast een miskraam maar nee geen bloedverlies.!

iniedergeval bedankt!

Groetjes Rowan

Ik had er bij mijn eerste ook last van, maar nu ben ik 7wk+5dg zwanger en ik heb bijna helemaal geen last van menstruatie gevoel, zou het komen doordat het de 2e is??
groetjes!!!!

Hoi Rowan,

Ik had een paar dagen na de waarschijnlijke bevruchting al verschrikkelijk veel buikpijn, erger nog dan met mijn menstruatie.  Mijn gynaecoloog zei dat het de eisprong of innesteling kon zijn. Ik heb tot een week op 7, 8 heel veel buikpijn gehad, en met ca. 8 weken ook nog een bloeding (roze, later bruin bloed), maar intussen ben ik al bijna 30 weken zwanger, en het gaat gewoon heel goed! Ik voel de kleine goed schoppen.

Wat ik maar wil zeggen: maak je niet al te druk om je buikpijn! Ik heb drie maanden in spanning doorgebracht en zat bijna om de week bij de gynaecoloog, en dat was niet echt genieten. Probeer gewoon voorzichtig een beetje blij te zijn! Ongeveer een kwart van de vrouwen krijgt zelf een bloeding in het eerste trimester, en meer dan de helft daarvan krijgt gewoon een gezond kind.

Niet teveel piekeren hoor! Ik heb daardoor echt het eerste trimester van m'n zwangerschap laten verpesten, en dat wens ik niemand toe.

Sterkte ermee!
~Hilde

Terug
Bovenaan