hebben jullie hier wel eens van gehoord

A

Anoniem

Guest
hee dames

ik heb even een vraag weet ook niet of het echt zo is of een fabel maar misschien kunne jullie me helpen...
ik vertelde vanavond aan een vriendin dat ik laatste paar dagen echt van die warmte opvliegers heb,heb het dan in een keer zo warm en dan weer gewoon normaal...
nu vertelde zei me dat zij dit dus ook had vlak voor ze ging bevallennnn en dat dat een voorteken zou zijn wie kent dit gevoel en heeft dit net als haar meegemaakt net voor bevallen

groetjes patricia

Tja. dat is altijd lastig.....bij mijn eerste herken ik het wel.....toen had ik dat het hele weekend en die dinsdagnacht begon het feest....

Bij mijn tweede heb ik een aantal weken last van opvliegers gehad voordat de bevalling begon....

dus een vaag antwoord op jouw vraag......

gr mama van MD en JA

Ps succes met de bevalling als het begint!

Ik heb het sowieso de hele zwangerschap, ook bij mijn eerste een stuk warmer!
Ook is mijn gehoor veel beter!! Eigenlijk werken al mn zinyuigen beter...
Dat warmer zoelen zijn volgens mij gewoon de hormonen maar is een leuke vraag voor de VK zou ik zeggen!

Liefs L81

Inderdaad een leuke vraag voor de VK. Zowel bij mijn vorige zwangerschap als nu heb ik het vanaf het begin een stuk warmer en regelmatig "opvliegers". Bij de bevalling van de eerste heb ik niet gemerkt dat ik er vlak voor de bevalling meer last van had. Een week voor de uitgerekende datum moest van mij wel alles voor de thuisbevalling klaar gezet worden. Dus 's avonds voor we naar bed gingen nog even alles klaar gezet. De volgende ochtend om 5.15 uur zijn de weeën begonnen en die dag is ons zoontje geboren.

Groetjes,
Leeuwtje

Ik had na mijn bevalling veel last van opvliegers, dat kwam door de hormoon veranderingen. Voor je bevalling verandert er ook het een en ander in je hormonen en ik denk dat het dan best daarvan kan komen.

He Patries

Chant hier, dat had ik nog niet van je gehoord. haha ik heb je vandaag ook nog niet gesproken maar goed..

Over dat warm hebben.. ik heb ook zoiets.. ik ben normaal gesproken altijd een kou-kleum... ook tijdens de zwangerschappen... en de laatste dagen heb ik het ook veel sneller warm dan normaal en loop ik zo de hele dag als ik niet weg moet in een hemdje of spagetti truitje, ik heb zelfs de verwarming t hele weekend nog niet aan gehad.. ik zweette me steeds dood.. en ik kijken op de verwarming op hoeveel die stond.. stond niet eens aan! Net ook weer.. andre wil de cv hoger zetten, ik zo nee.. warm zat.. terwijl ik zo'n kou kleum ben!

Nou tot morgen he? msn

Grtjs Chant  mama van Zoë en  35wk zwanger  van de 2de!

Hoi,

Ik weet wel dat je behoorlijk koortsig kunt zijn vlak voordat het begint dus het zou goed kunnen. Mijn VK zei me dat het vaak voorkomt dat als je je een beetje warm en pufferig en dus koortsig begint te voelen en dat houdt inderdaad langer dan een dagje aan, dat de kans dan groot is dat het binnen een paar dagen staat te gebeuren..

Succes!

Groetjes,

Lonka, 37 weken

hoi patric,

mij is gezegt hoe verder de zwangerschapvorderd hoe warmer je eht krijgt door de hormonen.ik ben nu dus 31 weken zwanger en heb sinds een week last van opvliegers (zo noem ik ze).verder voel ik me heel goed.
mij lijkt het sterkt dat je die opvliegers krijgt tegen de tijd dat je gaat bevallen dan komt die van ons wel heel erg vroeg.
gr sylvia

Terug
Bovenaan