hebben jullie ideetjes voor...

een kinderfeestje? Mijn dochter wordt over 3 weken 5 jaar en ik krijg ook mijn vuurdoop,hahah! Mijn eerste kinderfeestje...pffff...
Nou heb ik wel wat ideetjes maar misschien hebben de meer-ervaren-moeders wel hele leuke ideeen en/of tips!
En wat is voor deze leeftijd een leuke traktatie? Ik ben helemaal mat lijkt wel,krijg maar geen leuk iets in mijn hoofd,ken je dat..
Ik hoor graag van jullie,alles is welkom!

Dominique

Ideetjes te over:

Koekhappen, snoep prikken (op groot stuk dit karton en rondje tekenen met daarin vakken waar je snoep in tekent) Dan moeten ze met een blinddoek voor met een "pijl" prikken op het bord. Het vak waarin ze prikken, die snoep krijgen ze. (kan je natuurlijk ook met kleine kadootjes doen)
Natuurlijk de kadootjes verstoppen...

En schminken is natuurlijk helemaal geweldig! Gewoon bij de bieb een boekje lenen, schmink halen en klaar.
Als er veel kindjes zijn kun je proberen om iemand erbij te hebben die een paar kindjes bezig houdt terwijl jij schminkt.
Cakejes zelf versieren.
Doe je ook met eten erbij? Dan kun je namelijk leuk pannekoeken bakken en die zelf laten versieren met verschillende hagelslag en poedersuiker en slagroom.

Nou ik denk dat dit wel wat leuke ideetjes zijn voor t partijtje.
Voor de traktatie moet je eens kijken op
http://www.party-kids.nl/index.asp
Daar staan ook nog andere dingen, spelletjes en zo zie ik nu!

groetjes Mariska

ps als je wat mee naar huis wilt geven aan het eind van het partijtje, dan zou ik een foto doen van je kindje en dan erbij, leuk dat je op mijn feestje was en dan een paar snoepjes in een feestzakje (bij de supermarkt per 10 te koop)

Wow maris! Je hebt gewoon het hele feestje al compleet geregeld! Hihi!
Het is er ws. veel te koud voor, maar ik zet mijn idee toch hier neer; verstop (bijvoorbeeld) in het bos een mand met allerlei lekkers en zet een simpel speurtochtje uit richting de mand. In de mand kun je ook wat spelatributen doen zodat je simpele spelletjes kunt doen (al weet ik dan weer niet wat een simpel spelletje is voor een 5 jarige....)

of....voor thuis; koop bij de supermarkt een bodem voor een taart en alerlei versiersels en laat de kids lekker zelf hun taart versieren

En verder zijn idd spelletjes als koekhappen, bliklopen etc. altijd leuk volgens mij.

Succes en laat je weten wat het is geworden?

Hahhaha, wat leuk zeg!!

Spelletjes in huis is altijd geslaagd.

Knutselen ook bijv:

- t shirt verven (bij de zeeman tshirten halen en textielverf
- bloempot beschilderen en dan van papier bloemen maken

Voor traktatie op school zelfgebakken cakejes? Zeker met kant en klaar mix is dit zo gedaan. Eventueel nog leuk glazuren en versieren.

Bij de Xenos houten doosjes kopen, allerlei vormen zijn er..En dan die laten beschilderen of beplakken..We hebben erna toen kettingen laten rijgen, en die er in gedaan!
Heel erg leuk!
Dus meiden knutsels maken..
Maar ook bij Xenos verkopen ze canvas doeken..en daar op laten verven, en evt plakken met leuke frutsels is ook erg leuk!

Of een kook feestje, met een uitnodiging aan een pollepel...
Een kleine schort, ovenwant...en dan cakejes . koekjes , mini pizza's maken, oid kokkerelen..en dan lekker smullen!!

Het zijn maar ideetjes hoor...Ik heb al een dochter van 10..haha

Gr en succes..Rina

Hoi,
Nou jullie hebben blijkbaar geen last van een leeg hoofd..hahaha! Nou er zitten leuke dingen bij hoor,daar gan ik zeker wat mee doen.Ik had zelf al wel in gedachten om ook iets te doen wat ze dan ook me naar huis kunnen nemen ja. Heel erg bedankt!! Als er nog ideeen zijn kom maar opmaar hier heb ik zeker wat aan!!
Ik zal nog laten horen wat ik heb gedaan!
Dominique

Terug
Bovenaan