Hebben jullie kinderen dat nou ook????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Stijn heeft een hele lieve tuinbroek met een gestreept shirtje eronder en steeds als hij dat aanheeft lijkt het wel of zijn luier dienst weigert te doen. Elke keer als hij dat setje aanheeft plast hij door zijn luier heen of loopt zijn ontlasting tot zijn enkeltjes. Hoe kan dit nou toch? Het lijkt wel of het setje behekst is. (Niet dat ik daar in geloof maar toch...) Ik heb het setje ook in een andere kleur en daar blijft hij altijd schoon in! Het moet toch niet gekker worden...

Groetjes van Marloes

he marloes,

misschien vindt stijn het setje wel niet zo mooi of vindt hij de kleur niet zo mooi .

groetjes chimene

Hahaha! Ze presteren het altijd om hun mooiste kleertjes het snelstje vies te maken. Maar dit klinkt inderdaad wel erg vreemd.

Groetjes, Marisa

Ik ken het verschijnsel helaas ook. Maik (mijn oudste) presteerde het ook altijd om zijn mooiste pakje meteen nat te plassen als hij het aanhad.
Vond dat altijd wel zonde, want het is een hartstikke duur pak, maar niet veel plezier van gehad.
Gelukkig gaat het met Daan beter, die krijgt het alleen voor elkaar om zijn shirts altijd vol te spugen als ik geen tijd heb.

Liefs Saskia

jaaaa, herkenbaar!!

altijd als puck die ene paarse broek aanheeft (en hij staat zo schattig) gaat er altijd iets van eten of  overgeefsel over heen. de broek ligt dus meer in de was dan dat ze m aanheeft...;(

groetjes!

Haha! Mijn zoontje heeft dat ook bij een tuinbroek gehad!
Hij had een heel mooi setje van babyMexx gekregen...zo`n stoere spijkertuinbroek en idd...altijd was hij alleen bij dat setje nat! Heeeeel vreemd!

Groetjes Leonne, mv Roan 18-08-07

hier ook hoor ze heef teen setje dat is zo schattig. Lichtblauw mexx brokje met een creme met blauw shirtje van nijntje erop.
Zo superschattig maar ze heeft het nog nooit langer dan 4 uur achter elkaar angehad.
OF ze spuugt het shirtje onder of ze poept langs de luier.
Ach de wasmachine is er goed voor.

Even een heel andere vraag MErel spuugt nog steeds tussen iedere voeding door een paar mondjes.
Omdat het nu vaker pas later terugkomt zit er zuur in.
Resultaat heb nu veel lakentjes luiers spuuglapjes en kleertjes die ik niet meer helemaal schoon kan krijgen. Weet iemand hier een oplossing voor.

Hoi kaat,

witte dingen zoals bijv. luiers kan je gewoon wassen en dan in de zon laten drogen. Dan bleken de vlekken weg. Voor gekleurde was zal ik ff voor je in het vlekkenboek kijken.

In het vlekkenboek staat: direct uitspoelen met veel koud water . Daarna naspoelen met water waar u per liter een eetlepel ammonia aan toevoegt. Dan gewoon wassen.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan