Hebben jullie kindjes nog last van...

...dat de klok een uur vooruit is gegaan. Mijn zoontje slaapt...en slaapt... en slaapt. Hihihi, ik moet hem voor elke fles wakker maken.  Zielig!!!
 Normaal gesproken word ie zelf wel wakker, maar vandaag niet dus...

Gisteravond kon ze niet zo goed inslapen, heeft ze nog even in bed liggen babbelen na de fles van 19.00 uur. Vanmorgen heb ik haar wakker gemaakt, dit is meestal andersom; zij maakt mij wakker, ha,ha! Vandaag overdag geen problemen gehad, vanavond weer even babbelen op bed na de fles van 19.00 uur.Ik hoop dat ze nu lekker doorslaapt tot de laatste fles.

Je hoort dat inderdaad wel eens, dat kinderen helemaal van slag kunnen zijn daardoor, maar ze heeft er (nog) geen last van gehad gelukkig!
Alleen zaten wijzelf een beetje in de knoop met de tijden van de voedingen!?!?!
Ze had om 9.00 uur (nieuwe tijd) de eerste gehad, toen om 13.00 uur, toen ben ik naar mijn ouders gegaan en wilde ze niet slapen (maar dat heeft ze wel vaker als we niet thuis zijn..) en toen heb ik haar om 16.00 wat fruit gegeven en toen viel ze in slaap...
Vond het zielig om haar weer wakker te maken dus toen heeft ze om 18.30 uur pas weer een fles gehad en toen weer om 23.00 uur. Ze heeft gisteren dus 1 fles gemist, maar goed, ze komt genoeg bij dus voor een keer is dat niet zo erg toch?!

Justin ligt nu ook de hele dag te ronken maar ik vind het ok omdat hij normaal gesproken zeer weinig slaapt alleen vanochtend zette hij het om 5.30 op een krijsen echt niet normaal meer. Toen Justin na zijn fles weer zat te brabbelen en te lachen was mijn man zo pissig dat hij geen zin in een "gesprekje" met zijn zoon had. Baby's.......soms snap ik er geen bal meer van!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan