Hebben jullie kindjes ook iets geks .......

A

Anoniem

Guest
Ik vind het heerlijk de leeftijd van Hjerre. Ze ontdekken zoveel   en doen alles op hun eigen manier...

Laatst was Hjerre heel hard met zijn neus tegen de tafel geknald, huilen natuurlijk, een bloedneus en later een paarse neus. Ik trooste hem en zei: Hjerre au he?
Sindsdien gooit hij alles op de grond en zegt dan: au. Met andere woorden.....
Ook gaat hij zichzelf slaan met iets, en zegt dan: au...
Ik moet er wel om lachen, hij heeft donders goed door wat ' au' betekent, hahahaha.

Hebben jullie kinders ook zoiets?

Groetjes Hanneke

Hahahaha...Linde heeft precies hetzelfde met "au!" grappig hé.
Ook slaat ze zich vaak tegen haar hoofd (au!) of bonkt met haar hoofdje op de grond als ze zit??!!
Mijn ouders hebben nu al een paar keer meegemaakt dat Linde  als ze moe is gewoon waar dan  ook op de grond gaat liggen, op haar zij en duimen maar (slaaphouding!).
Wat ik zelf wel erg grappig vind is dat ze als ik bijv. sta te koken naar me toe komt tegen mijn been aan gaat staan en dan gaat knuffelen, net een klein poesje dat kopjes geeft, zo schattig.
Veder zijn er vast nog meer "rare" grappige dingen waar ik nu even niet op kan komen.
Ik vind deze leeftijd zo leuk, natuurlijk is ieder leeftijd dat!, ze ontdekken nu ineens zo veel, het zijn nu echte mini-mensjes.

groetjes Daniëlle.

ja dat mini-mensjes achtige vind ik zo aandoenlijk!!
Gisteren deed ik Ivar in bad en stond hij de hele tijd met zijn kleine blote kontje te wiebelen omdat hij vanalles  uit de vensterbank wilde pakken, zo schattig!

groetjes Jenneke

Danique heeft dat met haar knuffel beestjes.
Als je zegt wat een lief poesje of knuffel.
Dan gaat ze hem aaien dan zegt ze ook aai, aai , aai.
en dan gaat ze hem knuffelen en geeft hem een kusje op zijn mond.
Zo lief............ Zwijmel

Liefs Ilse mv Danique

Dean slaat zichzelf ook . Hij zegt dan geen au, maar doet het gewoon nog een keer.

En net als Linde gaat hij als hij moe is ter plaatse op de grond of waar dan ook liggen, met z'n duim en knuffel. Gewoon op z'n knietjes en dan voorover.

Vreemde gedragingen hoor.

Groetjes,
Nelly.

Ahhh wat schattig allemaal

Stef heeft weinig gekke dingen... Alleen als hij bij mij, bij de bank, staat gooit hij van alles op de grond en roept dan   OH! om het snel weer op te pakken. Hij kan zo uuuuren zoet zijn..haha Gekkie

Liefs Annet

ja leuk is dat die gekke en schattige dingen die ze doen !

Als je tegen kasper zegt geef koekie (zijn knuffel) eens een knuffel. Dan gaat hij op zijn knietjes zitten pakt koekie en laat zich voorover vallen maar wel zo, dat hij op koekie valt dat is zo lief, maar ook een beetje gek haha.

liefs Pauline

Terug
Bovenaan