Hebben jullie mamma's een steek-diploma?

A

Anoniem

Guest
Ik wil jullie even wat vragen. Als ik ga eten dan is mijn moeder zo aan het klunzen! Ze steekt gewoon zo vaak mis! M'n eten zit soms zelfs gewoon in m'n haar, of achter m'n oor! Wat moet ik daar nou mee? Wil ik vrolijk het kunstje doen van 'dagdag' of 'hieper de piep hoera' (wat ze zo ongeveer de hele dag probeert met me) vliegen ineens de wortel/kip-mengsels door de kamer! Weer een vlek op m'n kleertjes! Ik word er niet goed van.
Zijn hier toevallig mamma's met een lepel-steek diploma die mijn mamma even de fijne kneepjes van het vak kunnen aanleren. Anders ben ik bang dat dit niet meer goed gaat komen!
CU,
Kian

hoi kian

miijn mama is veel te langzaam
zit ik daar braaf te wachten op het volgende hapje
moet ze eerst zelf een hap dus dan graai ik het zelf wel uit
mijn bordje hoeft zei dat ook niet te doen is het ook weer
niet goed....en als ze dan eindelijk een schepje voor mij heeft
heb ik mijn mond alweer dicht en zit mijn gezicht er helemaal onder
die moeders toch ze moeten nog veel leren.

groetjes
Lorenzo zv Bianca

Mijn mama zegt altijd tegen papa dat ik een bras-kontje ben maar nu heeft papa het zelf eens gezien. Mama brast het meeste!

Kusje van Tyche

Mijn mama steekt wel de goede kant op maar lang niet snel genoeg en ik mag niet helpen want dan grijp ik in mijn eten en dat vind ze weer niet goed
Groetjes Thom

Hey,

Nou hier het zelfde probleem, overal zit dat eten, maar niet in mijn mond, ze zou toch onderhand moeten weten dat het achter, onder en naast me heel leuk is en dat ik toch echt even moet zwaaien. Tja dat die lepel dan net in de weg zat  kan ik toch ook niet helpen... en dan zegt ze steeds "och Tess toe nou!" Ik snap het niet hoor...

Succes met jouw mam, enne mag je wel weer vaker in bad... dat is ook wel weer tof... toch!

Kusje Tess

hahahahaha

mijn mama heeft het juist vaker bij papa (???!!), als papa gek tegen mij doet en zijn arm omhoog zwaait, zet mama net een bakje yoghurt ofzo op tafel en dat zit dan vervolgens overal....
hihi, gekke mama (en papa denkt: ja hoor, gaat ze weer!)

groetjes Ivar

Terug
Bovenaan