hebben jullie misschien tips?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of jullie misschien iets weten tegen extreme misselijkheid?
Klopt het dat er ook medicijnen voor zijn ?
Weet me soms echt geen raad...
Dinsdag mag ik voor het eerst naar de vk dus wellicht dat zij nog iets weet.
groetjes B (7wk 5d)

probeer eens stukjes banaan. Gewoon iedere keer een klein stukje

Sterkte

Hoi Hoi,

Bij mij hielp venkelthee heel goed. Je kan ook sterrenmunt drinken das dan met muntsmaak.
Vanillevla   wil ook wel helpen.

En wat ik zelf ook altijd standaard bij me had   waren   rennies. Die had ik werkelijk waar overal liggen, zelfs in de auto.

Hopelijk heb je er wat aan.

groetjes aafje

Hallo,

De dingen die hierboven worden genoemd zijn niet echt dingen voor extreme misselijkheid. Dit zijn dingetjes die  helpen  als je een beetje misselijk bent.  Ik ben momenteel bijna 24 weken zwanger en ik spuug ook af en toe nog.

Ik kan je alleen aanraden om met je probleem even naar de huisarts te gaan. Ik heb zelf Domperidon gekregen. Ik weet dat je het ook zonder recept kan halen bij de apotheek. Bij mij hielp het geweldig goed. Max. 4 per dag.

Nu gebruik ik niks meer omdat het natuurlijk altijd beter is om niks te nemen maar als je de normale dagelijkse dingen niet meer kan doen omdat je zo ziek bent dan kun je beter gewoon toch iets nemen.

Sterkte ermee. Het is niet niks als je zo zwaar misselijk bent.

Groeten Nova

Hoi,

De huisarts kan je Emesafene (zo heet het geloof ik) voorschrijven. Deze zijn er in gewone pillen en in zetpillen.

Helaas sloeg bij mij helemaal niks aan (beide zwangerschappen niet) en zal ik moeten wachten totdat ik bevallen ben voordat ik van de misselijkheid af ben.

Sterkte.

Syl
32+5

Hoi !
Ja... balen is die misselijkheid en overgeven he?! Ik kon voor ongeveer 2 weken niets maar dan ook niets binnen houden, geen crackers, fruit, zelfs geen slokje water of thee of wat dan ook. Het was dus ook bij mij wel noodzakelijk dat ik iets voorgeschreven kreeg, want zo kon het niet langer.

Kreeg uiteindelijk een receptje van Emesafene zetpillen, daarvan heb ik er maar 3 nodig gehad en alle klachten verdwenen als sneeuw voor de zon, een hele opluchting dus !!!!

Ik raad je dan ook aan om even contact op te nemen met je huisarts en het voor te leggen, want ik heb er heel veel baad bij gehad, bij slechts 3 zetpillen, dus het was voor mij echt de moeite waard !

Sterkte ermee !
groetjes Marasje

Bedankt voor de tips !
Ik ga morgen inderdaad naar de huisarts,
want ik moet ook steeds overgeven en ik voel me alsmaar slapper worden.
Hoop heel erg dat de medicijnen zullen aanslaan.
Jullie ook veel sterkte,
ben blij met jullie medeleven en dat er misschien een oplossing is !
Liefs B

Terug
Bovenaan