hebben jullie niet meer te vertellen??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik vindt het zo jammer dat er hier niet zoveel items worden geplaatst.
ik kijk al heel veel naar andere maanden omdat hier eigenlijk bijna nooit wat wordt bijgeschreven.
hopelijk worden we wat actiever,vindt het zelf namelijk erg leuk om even op het forum te zitten.
liefs sil

hoi

het valt me ook   op ja dat het hier wat rustig is,misschien komt het wel meer als er meer met verlof zijn.zal binnekort wel komen denk ik. gr wendy 33wk

Haha, helemaal eens! We kunnen deze laatste weken best wel wat actiever worden hier met z'n allen!
Elkaar beetje op de hoogte houden en elkaar er doorheen helpen!
Iedereen gaat nu denk ik zo'n beetje met verlof. En ook het einde nadert voor iedereen.
Ben ook erg benieuwd of er binnenkort al baby's geboren gaan worden!!!
We houden elkaar op de hoogte! Is er eigenlijk nog een actuele lijst ergens in de omloop met wie wanneer is uitgerekend?
Die kunnen we dan straks bij gaan houden met bevallingen. Iemand zin om dat op te pakken?

ik denk ook dat dit een beetje een tussenpose is.. iedereen met (bijna) met verlof, allemaaal de laatste dingetjes op orde brengen en op tijd naar bed natuurlijk....

Over een paar weken zal het wel gaan losbarsten denk ik de weeen en voortekenen..... hahaha

blijft gek he soms zijn er veel nieuwe topics en zo is er niets...

liefs gridje

hey silly,

Snap je wel hoor...gelukkig hebben we jou nog  
wbt nieuwe topics aanmaken.......

Maar wat de anderen al zeggen, als men met verlof gaan zal het wel iets drukker
worden.....

Groetjessss

Hoi,

Ik was voornamelijk ook alleen aan het lezen, had geen tijd om echt te reageren en dat deden er veel volgens mij! Er zijn de laatste tijd idd weinig topics gelanceerd. Maar mijn verlof is begonnen en er zullen vast veel meer volgen. Dan word het hier vast weer hartstikke druk!
Ben zo benieuwd wie er als 1e haar bevallingsverhaal kan gaan lanceren! Er zitten volgens mij al best een aantal dames in de 'veilige zone'

Groetjes Marjanne

Hahahaha.. Ik heb ook niets meer geplaatst sinds ik in augustus op vakantie ben geweest. Ik had juist het idee dat jullie zo lekker bezig waren met reageren
Groeten Korrine

Terug
Bovenaan