hebben jullie nog iets van de vragenlijsten van vorig jaar gehoord?

Ik nl nog altijd niet. Volgens zij zijn we in de maling genomen. Heb mijn mailbox nog eens nagekeken, en toen bleek dat ik in Januari hier ook al eens op gereageerd heb. Jammer, had me zo leuk geleken. Dit is mijn mail............

----- Original Message -----
From: klappies
To: Eric en Wendy
Sent: Tuesday, January 01, 2008 2:11
PM
Subject: Re: vragenlijst

Hoi jullie ook de beste wensen voor het nieuwe
jaar.De luierproject is verschoven naar jan 2008 dus als het goed is krijg je
het deze maand .
Dus geloof het het komt nog.
Miranda

Helaas ook in April dus niet........................

Wie heeft hier ook aan meegedaan? groetjes wendy

Ik ben bang dat jullie niet in de maling zijn genomen, maar dat dit een manier was om aan emailadressen te komen. Hier schijnt in gehandeld te worden, want ze zijn voor bedrijven die reclamemail willen sturen interessant.
Wordt sindsdien je inbox niet vervuild met reclame??

Groetjes,
Ellen mv Julian

Nee, bij mij ook niet meer spam als anders. Wel jammer als dat waar zou zijn.
Ach ja, we hebben het geprobeerd. Maar ja, zeg nou eerlijk, wij zijn toch ook wel een stelletje nederlanders hoor! Alles wat gratis is willen we wel hebben! En dan zeuren als het niet doorgaat.
Voor niets gaat de zon op, dus natuurlijk hadden we niet eens moeten verwachten dat je zomaar een kado krijgt voor het doorgeven van je adres en de geboortedatum van je kindje.
Liefs Nelleke

Hoi Lotgenoten, haha. Ik heb gister weer een mailtje gestuurd, zoals gezegd, en heb daar zojuist een reactie op gehad.komttie.----- Original Message -----
From: klappies
To: Eric en Wendy
Sent: Thursday, May 01, 2008 7:08 PM

hoi Wendy
Die dozen zijn in januari de deur uitgegaan en daar
moesten de mensen via een mail op reageren, maar je staat in het bestand daar
dus met alles draai je mee in die molen maar via de mail moet je daarop reageren
en dan krijg je dat in huis.

Groetjes Miranda

----- Original Message -----
From: Eric en Wendy

To: klappies
Sent: Wednesday, April 30, 2008 10:40
PM

Hoi hoi, Zijn jullie er nog mee bezig,vroeg ik me
af, Heb nog altijd niets gehoord. groetjes Wendy

Heb maar meteen alles gedaan. We zullen zien, we zullen zien. groetjes Wendy

Hoi meiden, ik had toen een mailtje gekregen van een klant bij ons uit de zaak. Ik heb haar vanmiddag weer een mailtje gestuurd (voelde me best schuldig) en kreeg meteen bericht terug:

Hoi Miranda,

Een paar maanden geleden stuurde je ons een berichtje of we mee wilden doen aan een actie voor gratis babyproducten. Ik heb dat toen naar een heleboel kennissen van mij doorgestuurd die ook hebben meegedaan.
Vervolgens hebben we er nooit meer iets van gehoord. Nu vragen ze aan mij waar die producten nu blijven...
Was dit gewoon iets om veel emailadressen te krijgen of is er iets misgegaan?

Groetjes van Cissy

Hoi Cissy
De dozen zijn de deur uitgegegaan en de mensen zijn allemaal ingevoerd en moesten dus reageren via je email. Ik denk dat de mensen de email niet hebben beantwoord vandaar dat je ook niets in huis krijgt.
Maar de mensen staan allemaal in het bestand dus je krijgt andere spullen ook thuis gestuurd alleen als je via de mail ja eigen aanmeld.
Opinion is het bedrijf en daar staat in wat je moet doen en staat ook een wachtwoord via je email.
Groetjes Miranda

Ik begrijp er nu nog niet veel van, maar ik heb zoiets van : laat maar!
En verder weet ik het dus ook niet meer...

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan