hebben jullie nog tips voor een droge nacht?

Hoi,

Mijn kindje plast heel veel. Wel fijn, het werkt dus allemaal goed.
maar nou plast hij zich 's nachts vaak nat.
heb new baby born luiers al geruild voor baby dry nr 2, maar dit helpt ook niet.
zat te denken om een plastic broekje om zijn luier, maar dit wordt ws erg broeierig.
hebben jullie nog   tips?

groetjes smonie en tom (4juni06)
 
mijn zoontje heeft diarree gebruikte pampers baby dry maar alles tot aan zijn beddegoed was het nat. had toevallig huggies ook nog in huis met die elastische bandjes. dat gaat prima nog steeds diarree maar geen nat beddegoed.

ik heb ook gehoord iets over maizana in de luier doen.

groetejs melek  
 
Hoi,
Heb ook een zoontje en met pampers was hij ook elke keer nat. Nu gebruik ik Kruidvat en dat gaat super! Maarja, ieder kind is verschillens en je moet dus gewoon elke keer iets anders proberen.
Sandra
 
Hoi!
Wij hadden met onze zoon (nu 15 maanden) hetzelfde probleem. Wat bij ons helpt is in de luier voor de nacht een verbandje voor licht urine verlies (bv die van kruidvat eigen merk) te doen. Zo blijft onze zoon droog. Dit doe ik nog steeds. Hij voelt en merkt er niks van! Niks broeierig met broekje er om heen.
Dus niet een inlegkruisje maar een echt verbandje. Werkt super!
Succes ermee!
Brenda
 
Noodgedwongen moeten wij het echt droog houden (ze zit in een gipsen spreidbroek en die mag niet vies worden). Wij gebruiken Tena Lady in de luier. Een verbandje voor urineverlies. Werkt perfect!

succes

Jootje
 
hoi

ik heb precies hetzelfde gehad met mijn zoontje van nu 21 maanden
die was met pampers iedere morgen doorweekt en dus ook het beddengoed niet echt fijn voor hem en voor ons
we zijn toen over gestapt naar huggies dat ging wel iets beter, maar wat ons zeer goed bevalt zijn de luiers van de aldi. Sinds wij die gebruiken is hij geen 1 morgen meer nat geweest.

Misschien het proberen waard

groetjes renske
 
Terug
Bovenaan