hebben jullie nog tips?

hey meiden!!

Moet ff klagen hoor! voel me nu zo zielig!
ik heb de hele nacht al last van maagzuur!! heb al een bakje vla gehad, kauwgom, rondjes lopen, water drinken en t helpt allemaal nix!

voel me zo beroerd en ik hield vriendlief steeds wakker,, dus nu zit ik hier al de halve nacht op de bank met kotsbakje (sorry, wist t niet beter te formuleren, en mn kleedje over!

hebben jullie nog tips tegen maagzuur??

hoor t wel!

liefs

Tja, rennies das eigenlijk wel DE oplossing maar ik vind ze zelf heel vies!!
Ik had veel maagzuur aan het eind van de zwangerschap en toen moest ik gewoon wel aan de rennies,.... en als het helpt dan neem je het wel!
Probeer het maar eens ben benieuwd of het je helpt ;-)
Sterkte meis!
Liefs

hmm, laat ik dat nou net niet in huis hebben! strax vriendlief maar ff dr op uit sturen!!

heb ondertussen ook 2 x gebraakt (bahbahbah) en dat lucht toch iets op!
heb me maar ziekgemeld voor t werk.

zit ik toch nog op valentijnsdag samen met mn vriendje thuis....

bedankt vr de tips meiden!

xx

hoi,
ik gebruik al een week zantac tabletten.
doosje is na vanavond alweer op.
die drankjes werken ook heel goed,maar geeft een laagje dus na je tanden poetsen moest ik dat innemen als was die laag weer weg.
plus die tabletten doe ik zo in me tas voor als ik ergens ben of uit eten ga.
na 19.30 nam ik geen eten meer.als ik iets lekker wilde deed ik om die tijd een klein zakje chips en dan alleen nog beetje drinken.dat scheelt ook.
sterkte
gr marjan

hoi,
hier nog een brandend maagzuur geval, heb er echt van wakker gelegen. vanillevla helpt slechts tijdelijk. heb bij de apotheek antagel gehaald, helpt bij mij super, kan weer heerlijk slapen.
groetjes, Moon

he meiden!

super bedankt voor t meedenken! lief!
heb vanmiddag om half 2 de dokterswacht maar gebeld..... toen was t echt niet leuk meer!

die heeft dus antagel voorgeschreven en t zakt nu idd wat af!
ben wel nog steeds heel erg misselijk,maar ja, t griepje heerst ook, dus kan ik ook nog last van hebben erbij.

vanavond maar vroeg naar bed... ff slaap inhalen!

en nogmaals bedankt!

liefs ramona

Terug
Bovenaan