hebben jullie ook al last van nesteldrang??

Nou ik wel in iedergeval. Ik heb vandaag onze slaapkamer een grote beurt gegeven, de vitrage gewassen, ramen gezeemd, ook heb ik de wieg er al neer gezet, al duurt het nog wel 9 weekjes, maar het begint allemaal wel weer een beetje te kriebelen. zaterdag hebben we de kamer van onze andere dochter af gemaakt, vloerbedekking gelegd en de kast in elkaar gezet. Ook staat er een peuter bedje in. hier zal ze voorlopig nog niet in gaan, omdat ze in oktober pas 2 word, dus ik vind het nog een beetje vroeg. Maar haar kamertje is in ieder geval vast klaar. Alleen nog wachten op de gordijnen.

Ik heb ook de kleine kleertjes weer te voor schijn gehaald en die liggen ook al vast klaar. Dus ik begin er nu echt zin in te krijgen. van mij mag het ook wel iets eerder komen, maar bij onze andere dochter liep ik 5 dagen over, dus ga er maar niet van uit dat het eerder komt.

iedereen verder nog een goede zwangerschap, en als jullie ook al nesteldrang krijgen/hebben. succes!!!

groetjes ikke..

Bij mijn twee vorige zwangerschappen heb ik nooit echte nesteldrang ervaren, ook helemaal op het eind niet, maar dit keer zijn we zelfs eerder teruggekomen van vakantie (amper 31 wkn) omdat ik nog vanalles in huis wilde doen voor ik weer aan het werk moest. Ben de afgelopen dagen als een razende door het huis gegaan, mijn man wist niet wat hem overkwam (ben niet zo'n opruimer/poetser van nature).
Komt wel heel goed uit trouwens, want ons huis gaat in de verkoop en dan moet alles er wel spic en span uitzien natuurlijk.

Wonderlijk fenomeen, dat zwanger zijn.

Ik heb nog geen last gehad van nesteldrang. Het kamertje is wel helemaal af gelukkig. Ik heb me voorgenomen om zodra ik verlof heb het hele huis beetje bij beetje te gaan poetsen zodat het klaar is voor de baby. Maar ja dan moet de nesteldrang niet eerder komen natuurlijk. :)

Ik ook! Ik ben normaal gesproken al redelijk netjes, maar nu ben ik zo'n beetje elk laatje en kastje aan het opruimen en ik heb zelfs (niet schrikken) mijn boeken op alfabetische volgorde in de boekenkast gezet.... (de kast moest toch opgeruimd en ik dacht: waarom niet grondig?) Ik ben dus lekker bezig en de dagen vliegen om. En ach, het heeft ook z'n voordelen: klusjes die al lang hadden moeten gebeuren, komen nu eindelijk aan de beurt.   Groetjes!

hallo..
ik ben over het algemeen ook wel aardig opgeruimd , maar ik herken het wel.
ik ben nu ook erg bezig om alles aan kant te krijgen.
ik was gister lekker aan het douchen, toen ik mij ineens bedacht dat ik de douche wel even kon poetsen...
wij hebben een douche kabine, dus dat moet je goed onderhouden i.v.m. schimmel enzo..
dus ik op de kont erbij  met een tandenborstel (jaa) een tandenborstel!!
ik alle hoekjes en naden schoonmaken.
mijn vriend kwam even binnen en moest wel zo lachen..
ik vind het zo raar dat het in 1 keer in je opkomt om schoon te maken, teminste das bij mij dan zo.
nou ja ik heb er dus ook last van haha..

groeten annelies
30w1dgn

Ik merk wel dat ik ongeduldig ben. Het kamertje is nog niet af (althans, de tweede dochter slaapt er nog, omdat haar kamertje nog niet af is) en ik kan zelf niet goed bij de babyspullen (omdat alles lukraak opgestapeld is...) Maar ik wil toch wel graag ergens beginnen....
De maxicosi is nu schoon, moet alleen nog in elkaar gezet worden, en kon vandaag bij de poppenwagen, dus die heb ik vandaag maar aangepakt... (alles zit onder een laag stof omdat er op zolder in een muur gezaagd is voor de deuren van de kamertjes)
Ik  las in mijn zwangerschapsdagboek dat we bij de 2e ook rond deze tijd het kamertje nog niet af hadden, maar ik lijk er nu toch meer moeite mee te hebben....
Groetjes, J

Terug
Bovenaan