Nou ik wel in iedergeval. Ik heb vandaag onze slaapkamer een grote beurt gegeven, de vitrage gewassen, ramen gezeemd, ook heb ik de wieg er al neer gezet, al duurt het nog wel 9 weekjes, maar het begint allemaal wel weer een beetje te kriebelen. zaterdag hebben we de kamer van onze andere dochter af gemaakt, vloerbedekking gelegd en de kast in elkaar gezet. Ook staat er een peuter bedje in. hier zal ze voorlopig nog niet in gaan, omdat ze in oktober pas 2 word, dus ik vind het nog een beetje vroeg. Maar haar kamertje is in ieder geval vast klaar. Alleen nog wachten op de gordijnen.
Ik heb ook de kleine kleertjes weer te voor schijn gehaald en die liggen ook al vast klaar. Dus ik begin er nu echt zin in te krijgen. van mij mag het ook wel iets eerder komen, maar bij onze andere dochter liep ik 5 dagen over, dus ga er maar niet van uit dat het eerder komt.
iedereen verder nog een goede zwangerschap, en als jullie ook al nesteldrang krijgen/hebben. succes!!!
groetjes ikke..
Ik heb ook de kleine kleertjes weer te voor schijn gehaald en die liggen ook al vast klaar. Dus ik begin er nu echt zin in te krijgen. van mij mag het ook wel iets eerder komen, maar bij onze andere dochter liep ik 5 dagen over, dus ga er maar niet van uit dat het eerder komt.
iedereen verder nog een goede zwangerschap, en als jullie ook al nesteldrang krijgen/hebben. succes!!!
groetjes ikke..