hebben jullie ook al spulletjes gekocht, ook al duurt het nog zolang?

A

Anoniem

Guest
hey dames...

kunnen jullie je ook zo moeilijk beheersen om stiekem al wat spulletjes te kopen, ik ben nu 6,5 wk zwanger.

liefs diana

Hoi meid,

toen ik zwanger was van onze 1e spruit, ben ik pas gaan kopen  rond de 15wk.
Ookal was het erg moeilijk om me in te houden
Nu ben ik zwanger van nr. 2 en hoef eigenlijk nix meer te kopen... Of het moet een meisje worden...

Groetjes Debby.

hoi meid!

ja ik was met mijn eerste ook zo medt 10 weken stond de box in de kamer met 13 weken de wandelwagen in huis en met 16 weken het kamertje klaar...haha
nu ben ik bijna 24 weken en moet nog aan het kamertje beginnen....

liefs sandra

Ik ben nu 16 weken zwanger en ik heb al een baby kamer en een inderwagen. Verder wat keine spulletjes zoals een flessenwarmer en wat flesjes heb ik ook al. Maar voor de rest gaan we een keertje goed shoppen als de kinderkamer af is. Want er moet nog geschildert worden dus alles staat goed in de weg.

Ik heb al het kinderkamertje al en de box al. Maar dit komt voornamelijk omdat we dit van onze familie over hebben kunnen kopen.
Het is net of het zo uit de winkel komt, zo goed onderhouden.
Dus we konden dit goedkoop kopen en hebben we gedaan.
Maar het staat wel nog opgestald.
Verder heb ik van hun ook heel veel speelgoed gekregen.
Maar moeten toch nog veel kopen en daar willen we echt mee wachten.
Hoewel het heel moeilijk is.
Kleine spulletjes zoals rompers en slabbers wil ik zo links en rechts kopen als de 12 weken echo in orde is.
Dan begint de kooptik.

groetjes Gizzymo
inmiddels 8 weken en 4 dagen.

hihiiiii...
heb ik ook....
ben vorige week wezen shoppen en zag een heel mooi rompertje met papa I love you erop kon hem niet laten hangen...
maar heb veel van de eerste maar koop toch een mooi pakje voor de eerste dag...

sorry kan het niet laten

liefs mama van 1
14 w zwanger

Hi hi hi ......
Ik zal het nog iets bonter maken.
Ik ben nog niet zwanger en heb afgelopen week al hydrofiel luiers gekocht.
Omdat ze in de aanbieding waren, en ik bedacht had als ik nou iederen maand iets koop (eigenlijk pas als ik zwanger ben) dan is het niet aan het einde van de zwangerschap in een keer zo'n grote kostenpost.

Vrijdag mijn NOD hoop het zo........

grt
Anita

Ha meiden!

Ik kreeg 4jaar geleden  vanalles (opgestuurd uit Nederland) van vrienden en familie, ik was de 'eerste' zwangere. Ik durfde zelf nix te kopen.... Ik stelde alles uit tot aan t einde met enorme buik... We hebben zelfs de kinderwagen gekocht toen de baby 2weken oud was!!!
Dat moet je in Nederland dus niet doen met die wachtlijsten/levertijden ook bij kdv...
De griekse stijl (kijk maar naar de olympische spelen) is last minute, en ik geloof dat ik ingeburgerd ben....
Bij de 2de (ook jongen) had ik bijna alles al en nu verwacht ik in september de 3de. 8 Mei weet ik pas of t een jongen of meisje is. Ik denk dat ik zeker ga shoppen als t een meisje is!
groetjes,Priscilla

Terug
Bovenaan