Hebben jullie ook 'tics'???

Gestolen van het zomer2006 forum!!Ik vond hem zo onwijs leuk!Hebben jullie ook van die gekken tikken?ik herken er zo ontzettend veel van het zomer forum2006, dus dan ben  ik helemaal niet zo gek als  ik zelf dacht met al  mijn tikken!hahah
Okee ik zal beginnen....

* Bij mij MOET de wc rol met het lapje tegen de muur hangen, ik verander dat dus ook bij andere mensen als ik op visite ben.

* Alles MOET bij mij in groepjes van 2 verdeeld zijn, bijv twee potten, twee kaarsen, twee stoelen, twee kussens.

*  Handdoeken mogen maar op 1 manier gevouwen worden, anders doe ik het over...Eigelijk heb ik dat met alle wasgoed....

* De stoelen aan de tafel MOETEN recht staan, goed aangeschoven en recht tegenover elkaar staan.

Ik zal er vast nog wel meer hebben, maar dit waren ze die ik herkende bij het zomer forum...Ben benieuwd naar jullie 'tics' .

liefs

Hahaha leuk!
Natuurlijk heb ik ook tics!

- Als ik een vuiltje op de vloer zie liggen moet het hele huis gezogen worden,
- Stoelen moeten aangeschoven staan,
- Kussens moeten netjes op de bank liggen,
- Geen 'troep' op het aanrecht,
- Bed moet opgemaakt zijn,
- Het liefst de was weggewerkt,
- Deuren van de slaapkamers dicht,
- Kleding moet matchen, zeker bij onze dochter kan ik me kapot ergeren als bijvoorbeeld d'r sokken niet passen bij de rest van de kleding...

Verder kan ik zo snel niet echt meer iets bedenken maar ik ben bang dat ik nog wel wat 'dwangmatigheden' heb.... hahaha!

Liefs L81

Hier een pietje precies, ik wordt er soms zelf gek van!! Bijvoorbeeld:

* Stoelen aan de eettafel moeten recht staan en recht tegenoverelkaar
* Losse stoel van de zithoek staat gelijk met de v-groef van de houten vloer
* Heb een hekel aan vlekken op de laminaatvloer (en vlekken zijn er genoeg als je twee jongens hebt, dus dweilen maar weer als ze op bed liggen)
* Ben een echte poetser maar met twee kleine jongens kun je nu eenmaal niet alles perfect schoon en opgeruimd hebben.    

Mijn man is juist helemaal niet zo netjes!!! Kun je je voorstellen wat hij van  mijn gepoets vind. Het  enige waar hij een hekel aan heeft is wanneer de hele kamer bezaaid ligt met speelgoed en gek genoeg stoort  mij dat  totaal niet want dat is nl zo weer opgeruimd (ook op mijn manier natuurlijk anders past de speelgoedkist niet dicht hahaha).

Ik heb ook tics. Ik hang dus de wc-rolletjes met het lapje naar voren, dus ja, als jij ze steeds omdraaid kunnen we bezig blijven.

En verder nog ontelbaar idiote dingen, maar nu kan ik er niet op komen....

Jaaa, er schoot mij ook wat te binnen:

- als ik ergens naartoe op weg ben (thuis of werk) heb ik al anderhalve straat ervoor m'n sleutelbos in de hand, met de juiste sleutel tussen m'n vingers...
- ik eet m'n stampot "in laagjes". In een diep bord de stampot tot aan de rand. Dan gaat er jus over en eet ik de bovenste laag eraf. Dan opnieuw jus erover en dan de onderste laag.
- ik eet m'n aardappels ook gestructureerd; prakken en netjes "aanharken". Dan met de zijkant van m'n vork telkens een hap "afsnijden" en opeten. Het stukje bord waar ik de hap van genomen heb weer met m'n vork "schoonmaken" en dan het volgende hapje afsnijden. Dus niet zomaar ergens in een berg aardappels gaan prikken en happen....

Duckie en Natas moeten maar ver uit elkaar blijven, anders gaat er nog een heuse toiletrol-oorlog ontstaan!!! Echt grappig...
Verder ben ik niet zo'n poetser, dus daar heb ik geen tics van. En mijn man is ook alles behalve opgeruimd, dus dat zou toch vechten tegen de bierkaai zijn!

'k Ben benieuwd naar andere tics; dit is echt funny!

Jacoline.

Hmmmmm, schaam me bijna als ik dit lees... ik ben helemaal niet zo netjes.
Maar goed daar gaat het natuurlijk niet over, het gaat over tic's.

Ik wil dat mijn zoon aan tafel eet en anders maar niet.
Er mag geen vuile was op de grond liggen (manlief stapt zo uit boxer... en denkt dat de boxer vanzelf pootjes krijgt en naar de wasmand loopt)
De achterdeur moet altijd opslot ook al ga ik na 5 minuten weer door die deur naar buiten.

Lastig ik kan me nu niet zo veel meer bedenken..... zijn er vast nog wel honderden!

Groetjes Fee

Dit is leuk!! Grappig om te lezen wat iedereen voor "tic" heeft,haha
Hier komen een paar van mij:

- De buitenste eetkamerstoelen moeten tegen de tafelpoot aan staan en alle zes iets van de eettafel af. (echt een verschrikkelijke tic als je een rond kruipend kind heb die ze tig keer op een dag verschuift)
-potjes(zilveruitjes,appelmoes etc.)moeten in de vakjes in de  deur van de ijskast. (als het ergens anders staat kan ik me niet bedwingen om het op z`n plek te gaan zetten)
-sleutelbossen altijd in het hoekje van de bar.
-rolgordijn van logeerkamer moet altijd net boven handvat van het  raam zitten

Ik kan niet op meer komen al zullen er ongetwijfeld nog meer zijn.  Het zijn eigenlijk allemaal van die kleine dingetjes wat je ongemerkt steeds doet. Kan vanavond ff aan mijn man vragen die weet er ongetwijfeld meer,haha
Als ik er op meer kom zal ik ze ff melden.

Terug
Bovenaan