Hebben jullie ook een "rommel"hoekje voor jullie kleinte(s)?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

het onderwerp zegt het al.
Wij hebben een soort van rommelhoekje voor ons ventje.
Daar staat dan de maxi-cosi, speelkleed, schommelstoeltje en wipstoeltje.
Ik wil het allemaal wel graag opruimen, maar het zijn dingen die je regelmatig tot vaak gebruikt.
Hebben jullie dit ook??
Ohja... in de box liggen ook weleens spulletjes behalve zn speelgoed
Dit wordt er tuurlijk allemaal uitgehaald als hij erin komt te liggen, maar dan nog... Zucht!

Groetjes Debby.

Jep hier ligt ook alles op 1 plek, de box (als hij er zelf niet in ligt). Alles op z'n kop, want ik heb katten en die liggen graag in en op dingen waar ze niet in mogen.
Dus als hij in de box ligt vind ik de "troep"nog erger! Ik weet nooit waar ik dingen moet neerleggen. Ik ben blij als tie wat groter is, de cosi de deur uit. Kinderwagen kleiner (of buggy) (( niet meer zo'n volle gang)), geen babygym meer nodig!
Maar ik heb er nog eentje rondhobbelen met zijn eigen spullen... In ons huis wordt wel geleefd!!

Groetjes Anoesj  

vervelend he, geeft zo'n rommelig gevoel, wij hebben ook een heel onhandige gang, hierdoor stata bij ons de kinderwagen ook nog eens in huis.

Ohja, das bij ons ook.
Als Dylano ergens logeren is en de kinderwagen is mee, lijkt de woonkamer ineens zo groot!

ja same here en we hebben geen gang dus kinderwagen staat ook in de woonkamer, die niet al te groot is en dus al snel rommelig lijkt, maarja het is niet anders zolang mijn huis schoon en redelijk netjes is ben ik al tevreden :)

hoi,
Tja onze gang is ook niet groot (inmiddels wel plannen om hem te vergroten want het is toch je entree he en het ziet er niet uit....)
Wij hebben een open trap in de woonkamer, daaronder staat de playmobiel en lego van onze oudste, redelijk netjes. De rest staat op zolder, lekker een speelkamer gemaakt.
De box is een sta in de weg, evenals zijn speelmobiel en het wipstoeltje.Als Cas 's avonds op bed ligt gooien we alles in de box, voor een opgeruimd gevoel. Overdag staat alles dwars door elkaar. Is prima.
Onze kinderwagen hebben we onder regenhoes in de garage staan. Dat ding wil ik no way binnen hebben.
De maxicosi staat weggepropt onder de kapstokken en vaak laat ik hem ook in de auto staan, scheelt weer in huis.
Ach het is te zien dat we kinderen hebben en dat er wordt geleefd in het huis.

Succes,
Stanneke

hoi hoi
ja hier ook een rommelhoek,de box,wipstoeltje en de kinderwagen,alles staat in de kamer die al niet te groot is.nu ligt mijn houten vloer er ook nog deels uit(waterschade).dus nu lijkt het nog rommeliger.de maxi cosi kan ik in de bijkeuken kwijt,eventueel kan de kinderwagen daar ook wel,maar overdag slaapt anouk er nog wel eens in.heb haar dan het liefst in de kamer.
groetjes petra

Terug
Bovenaan