hebben jullie ook een uitnodiging van het Cb per post ontvangen?

Notabene as donderdag hebben we de 18 maanden controle, komt er nu een brief met een uitnodiging Peutercontrole, voor over een maand alweer. Met een vragenlijstje over de taalontwikkeling. Hebben jullie deze uitnodiging ook gekregen?

Is Stijn alweer een Peuter?

Dat lijkt me dan een misverstand..... Ze gaan wel snel, die kindjes van ons, maar ook weer niet zó snel haha.

Wij hebben de 18 maanden check-up net gehad en mogen nu met 26 maanden weer terug voor de peutercontrole, die uitnodiging krijg ik tzt per post.

Groetjes
Susan

haha speedy stijn!!
Lijkt me inderdaad wel errug snel.
Wij zijn vandag geweest voor de 18 maanden en krijgen nu rond zn tweede verjaardag een uitnodiging voor een volgende afspraak.

Zou het even navragen

Hoi hoi,

Wij krijgen geen keuring met de 18 maanden.
Wij hebben per post een bericht gekregen voor het peuterspreekuur wat ze doen rond de 20 maanden hier.
Donderdag moeten we erheen, jaimey is dan net 19 maanden, niet dat dat veel uitmaakt hor.
Maar goed, ik heb vragen inmoeten vullen over de taalontwikkeling, motoriek, uitzonderlijke situaties etc, waren 3 bladzijdes.
Zo zie je maar het is denk ik bij iedereen weer anders, misschien dat het per regio verschilt of zo??
Wij wonen in zuid holland, dordrecht.

gr kaat

Heb niks gehad en ook niks over gehoord,..
Zo ver ik weet moet ik tzt gewoon naar het bureau.
Kay is al 19 mnd..

Ik hoef pas over een paar maanden pas weer..

Esmé mv Kay

Overigens heb ik die vragenlijst (met vragen over vanalles: spraakontwikkeling, eetgedrag, slaapgedrag, wel/geen speen en nog 3 velletje vol) wel in moeten vullen voor het afgelopen consult. En een evaluatielijst voor het consultatiebureau (over dienstverlening, wachttijden etc) ook.

Susan

Ik ben met Merel voor het laatst geweest toen ze 15 maanden was, toen zeiden ze dat we vanzelf bericht zouden krijgen als ze rond de 2 jaar zou zijn!
Dat duurt nog 5 maanden...we zien hem vanzelf wel in de bus verschijnen.

Wat ik toch wel opvallend vind is de verschillen per CB maar zelfs ook per plaats. Toulouse/stephanie en ik wonen beide in Den haag maar toch gaat het verschillend. Ik heb net een 18 mnd gesprek gehad, met een uitgebreide vragenlijst. En als hij twee is moet ik weer, geen vragenlijst en het gesprek is al gepland.

Ik weet zelfs dat het Cb in de wijk naast ons bijv. thuisbezoeken aflegt met 18 mnd en in mijn wijk gebeurt dat weer niet.

Terug
Bovenaan